Smash Finland
23.06.2017 13:24 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä user tagisi on peräisin?  (Luettu 5341 kertaa)
Rush

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 09.09.2016 23:32 »

Vuonna kivi ja keppi tämän Samus-combovideon nähtyäni väänsin tekijän "Dash"-tagista samankaltaisen nelikirjaimisen tagin, kun olin Samuksen poiminut Melee mainiksi. Käytännössä vain veljen ja serkun kanssa pelasin tuohon aikaan.
Robottikoirilla ja rock-bandeilla ei ollut mitään tekemistä tagin valinnan kanssa.

tallennettu
Heke
Joensuun poikia

Poissa Poissa

:3

Profiili
« Vastaus #46 : 10.09.2016 18:05 »

Aluksi oli Heketsu mutta silloin ajattelin että toi loppu on ruma nii z sinne piti laittaa.
tallennettu
Kaura

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 12.09.2016 00:29 »

Pari kertaa olen joutunut toteamaan, että en jaksa selittää nimimerkkiä. Tässä on Kauran täysi kehitystarina, ohjaan kysyjät jatkossa tänne koska suullisesti en asiasta suostu burgeroimaan:

Tales of Symphonia oli joskus paras peli, ja edgyin hahmo siinä oli Kratos. Tyypilliseen 14-vuotiaan tapaan imaisin nimen suoraan pysyvään käyttööni ajattelematta, että se on jo tuhannella samanlaisella jonnella samanlaisessa käytössä. Kävin ainakin jossain muinaisessa Rautanyrkissä pelaamassa tällä nimellä, ja aiheutin jälkikäteen pahaa oloa täynnä olevan myrskyn suolaamalla nintendofoorumilla jotain älyttömyyksiä. Hups.

Kun tajusin, että nimi oli jo tuhannella samanlaisella jonnella käytössä, muovasin sen japanimuotoon koska japani oli paras. Siitä tuli Kuratosu-kun, koska japanilaiset ei usko konsonantteihin ilman vokaaleja ja loppuun piti saada joku söpö lisäosa koska Huh. Ei ees hävetä koska olin jotain 16. Smash-skeneen asti tämä välivaihe ei näkynyt.

Aika äkkiä tajusin taas, että haluankin olla tietäjä enkä japanihörhö, joten foorumeilla ja muualla käyttämästäni nimestä tuli Kurathesis: japanialku sai peräänsä tietäjälle sopivan mahdollisimman hienolta ja akateemiselta kuulostavan englantisanan, jonka merkitystä en suuresta 17-vuotiaan viisaudesta ja tietäjyydestä huolimatta jaksanut selvittää. Tämä versio lyhentyi varsin äkkiä muotoon Kura, koska kukaan ei ottanut pitkää versiota vakavissaan saati halunnut kokeilla lausua sitä. Merkittävin Kura-tagin käyttö Smashissä oli joku meleetapaus Lootan luona.

Jossain vaiheessa halusin suomalaistaa nettipersoonani, jotta pääsisin kaikesta vanhasta japani- ja englantihöpötyksestä eroon. Syntyi Kurateesi, joka oli yhä kavereiden kesken Kura. En muista milloin.

Kurateesi oli kuitenkin aika pitkän ja paskan prosessin tuloksena syntynyt sekametelikompromissi, joten lopullisesti suomalaistuin ja kätevöidyin pari vuotta sitten muuttamalla lyhennös-Kuran muotoon Kaura, jota aloin käyttää kaikkien vanhojen muotojen, pitkien ja lyhyiden, paikalla. Kaura on minusta ääntämykseltään suomen kauniimpia sanoja, ja se viittaa yhtä maanläheiseen mutta paljon positiivisempaan asiaan kuin Kura. Kaura on lisäksi kypsänä keltaista ja keltainen on paras.

Prosessi ei ehkä tapahtuessaan ollut ihan näin määrätietoinen, mutta tälleen olen jälkiviisastellen asiaa jäsennellyt.
tallennettu

ei se aura
pingviinituutti
Kanaa-ananas

Poissa Poissa

Suddenly Venäjä

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 12.09.2016 01:23 »

No mitä! Lauantaina fuksiviikonlopussa yksi tyttö paljasti tunnistaneensa nimimerkkini nofista ja nyt pian-maisteri Kaura on Kurathesis. Mitä pahemmin se mesta kuivuu kasaan sitä enemmän tunnen vanhoja naamoja nimimerkkien takaa. Sangen kummallinen kehitys.
tallennettu

They have speed chess. Can't we have speed Brawl?
Black_14

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #49 : 12.09.2016 12:11 »

Oma nimimerkkini tuli siitä, kun haluttiin veljeni kanssa mennä ekaan smäshi turnaukseen, mutta sinne piti ilmoittautua etukäteen. Keksittiin nimet, jotka kertoo että me ollaan yhdessä siellä turnauksessa ja niitten pitäisi kuulostaa siistiltä. Mainasin mustaa tinkkiä ja mun veli valkosta MKta, joten päätettiin että ollaan Black ja White. Harmiksi White lopetti competitive smäshin, joten nimien synenergia ei enää toimi. Blacki ei ole kumminkaan mikään paha nicki imo, joten en ajatellut vaihtaa sitä pois Hymyilee
tallennettu

NitendoID: SSB_fan
Donski
Vaasan vallanpitäjä, corgien herra

Poissa Poissa

Tahtoisin vain, että kuvani näkyisi

Profiili
« Vastaus #50 : 14.09.2016 00:39 »

Väännös alkuperäisestä PlayStation Network -ID:stäni. Idioottina annoin itelleni nimen "iDoMiNaTeWorld" (kyllä, juuri tuolla kirjoitusasulla), koska oli ihan helvetin tylsää ja yritin keksiä jotain siistiä, ikääkin kun oli se alle 13v silloin. Mua alettiin siitä lyhennettynä kutsumaan pleikkaripiireissä Domiksi, kunnes eräs kaveri (ilmeisen kännissä tai muuten vaan sekavassa tilassa) meni kutsumaan Donskiksi, joka sitten yksinkertaisesti "tarttui". Siitä asti oon survonut ko. nimeä lähes joka paikkaan.
tallennettu

"Mela hörppää Smashvillen puolestavälistä"
Jebu
Jöpön nuttura

Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 14.09.2016 00:59 »

Väännös alkuperäisestä PlayStation Network -ID:stäni. Idioottina annoin itelleni nimen "iDoMiNaTeWorld" (kyllä, juuri tuolla kirjoitusasulla), koska oli ihan helvetin tylsää ja yritin keksiä jotain siistiä, ikääkin kun oli se alle 13v silloin. Mua alettiin siitä lyhennettynä kutsumaan pleikkaripiireissä Domiksi, kunnes eräs kaveri (ilmeisen kännissä tai muuten vaan sekavassa tilassa) meni kutsumaan Donskiksi, joka sitten yksinkertaisesti "tarttui". Siitä asti oon survonut ko. nimeä lähes joka paikkaan.

Hieno tarina! Otetaan kunnon mätöt sen kunniaks ens kerral.
tallennettu

nnnnnnoope
Donski
Vaasan vallanpitäjä, corgien herra

Poissa Poissa

Tahtoisin vain, että kuvani näkyisi

Profiili
« Vastaus #52 : 14.09.2016 23:36 »

Hieno tarina! Otetaan kunnon mätöt sen kunniaks ens kerral.

Ens Koneistamossa siis Hymyilee Oon nimittäin tulossa sinne, koska Schwa mainitsi jotain, että pidettäs 14-16.10. Sielä sitte? Hymyilee

EDIT: Kai sä muuten oot tulossa Eclipseen lokakuun 21.-23.?
« Viimeksi muokattu: 14.09.2016 23:38 kirjoittanut Donski » tallennettu

"Mela hörppää Smashvillen puolestavälistä"
Makzutheamazing

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #53 : 21.09.2016 12:37 »

Olin tekemässä youtube tiliä vuonna nakki ja muusi ja tuli siihen kohtaan missä piti nimimerkki keksiä. Silloin ajattelin että hyvä nimimerkki on sellanen joka kuvaa sen käyttäjää. Ajattelin käyttää väännöstä omasta nimestä, koska sehän on mun nimi, se kuvaa mua. Lempinimestä Miksu tuli Maksu ja suitä tuli Makzu, koska luulin/tiesin että Z kirjaimet ovat cooleja. No, joku dorka oli sen ottanut, niin piti siihen jatkoksi jotain miettiä. Menin sillä "nimimerkin kivaus" logiikalla ja kaikkitietävänä pyhimyksenä laitoin "the amazing". Ei kukaan sitä onneks ottanut ja sillä olen pyörinyt katumatta.
tallennettu
Lightsaber

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #54 : 22.09.2016 17:10 »

Oman tagini tarina on outo. Joskus pari vuotta sitten, kun päätin tehdä youtube-videoita jostain syystä. Mietin silloin nimen joka oli LightsaberLego(koska pidin legoista ja Star Warsista xD). Sitten, kun löysin tämän skenen google-haulla niin ajattelin, että nimi oli liian pitkä turnauksiin. Siksi lyhensin sen Lightsaber:iksi.
tallennettu
Paavoutenne

Poissa Poissa

Tinglemies

Profiili
« Vastaus #55 : 05.02.2017 18:35 »

moi olen Paavo Hymyilee
tallennettu

Vrum vrum vrum,
vrumvru vrum vrum.
Lue Paavon plokia, se kertoo Suomen suunnan.
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!