Smash Finland
26.06.2017 22:09 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suomalainen Pro Smash kautta aikain - Players  (Luettu 13900 kertaa)
Paju
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #90 : 14.03.2012 23:35 »

lisäksi se ainoa tyyppi jota en ois ikinä kuvitellu käyttämässä mitään muuta hahmoa käyttää nykyää foxia >_> siis yhtäkkiä naminami techskilliä reenannu yön pimeinä tunteina.

No mutta tuo foxin käyttö onkin vain normaali, jossain vaiheessa ohimenevä(?) vaihe jokaisen falcomainin elämässä.  Cool

Edit. Niin ja mitä väliä sillä edes on kuinka montaa hahmoa käyttää turnauksissa? <_<
« Viimeksi muokattu: 14.03.2012 23:38 kirjoittanut Paju » tallennettu

[10:20:38] Tommi Karjalainen: oon varmaan viiden viime vuoden aikana nukkunut vähemmän kuin te kaikki yhteensä
bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #91 : 14.03.2012 23:42 »

Secondarin määritelmä itsessään on kyllä kerma haastavaa. Ku teoriassa itsellä on koko rosteri secondareina >_>. Mutta en mitenkään voisi sanoa että secondarini on kirby, vain ku oon sillä nyt muutamassa miitin singleseissä enemmän tahi vähemmän voitokkaasti pelaillu. Mutta ite miellän secondareiksi sellaiset hahmot, joita pelaaja käyttää aktiivisesti ja joita tämän voisi kuvitella pelaavan turnauksessa edes suhteellisesti lähestulkoon samalla tasolla kuin Mainiaan.

Esim: Armadasta puhuttessa monessa yhteydessä on että: Main -> Peach, Secondaries -> Y-Link. Vaikka kaverilla on kerma konemaiset Fox, Sheik ja Marthaki >_>. Mutta ykskään niistä ei oo missää tilanteessa parempi kuin tämän peach. Kun taas Y-Link täyttää Armadan ainoan selkeän heikkouden.
tallennettu

Ei mulla muuta
eebrozgi
borzorgzg

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #92 : 15.03.2012 21:04 »

Oon C.Falcon/Kirby ja Marthin otan esiin vain PeliQ:n läsnäollessa. Muuten kyllä kiitän ja kumarran tekstistä.

Ja joo, Ebo majailee nyt Torniossa.
tallennettu

VilNess
Nopankylän Nestori
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Letku

Profiili
« Vastaus #93 : 15.03.2012 22:13 »

Ja Limen äiti on varmaan sulkenu tämän sosiaalisilta kontakteilta loppuelämäkseen.
Nyt muuten hajosin.
tallennettu

"...Mitään erityisen myyttistä en ole täällä tehnyt, paitsi saanut rysän päältä kiinni jonkun tulostamassa qtion kalablogia." -Laatikko
NamiNami
People's Champion

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #94 : 15.03.2012 22:35 »

Oon sentään nähny sen facebookin chatissa pariin kertaan, mutta mitään en ole jutellu.
tallennettu
-LzR-

Poissa Poissa

Shit! Remember it!

Profiili
« Vastaus #95 : 17.03.2012 15:40 »

Mun osalta tuo on erittäin vanhentunutta tietoa. Kaiken rawliin liittyvän voi heittää boikottiin tuolta ku ei päde enää enkä jaksa selittää mitään. Voi laittaa vaikka et oon TO jos ei muuta keksi.  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
Meleessä asiat samaan malliin, puffilla mennään.
tallennettu
HippiEetu

Poissa Poissa

Jos Hitler oisi Bob Marley! (?)

Profiili
« Vastaus #96 : 20.03.2012 11:41 »

"hämärän hasiksen peitossa.".... Toimii aina : D
tallennettu

Banni tarkottaa bannia, kenttää joka on bannattu ei siinä setissä voida pelata
Cimo

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #97 : 10.09.2012 00:26 »

Hajosin tuolle NamiNamin locationille - ei kotiudu koskaan  Cool
muutamia päivityksen arvoisia juttuja tuolta löytyy (varsinkin locationit), jos bestiä/ jotain muuta kiinnostaa.
Edelleen respektit bËst:ille tästä threadista.
tallennettu
Paju
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #98 : 15.10.2012 20:47 »

Hajosin tuolle NamiNamin locationille - ei kotiudu koskaan  Cool
muutamia päivityksen arvoisia juttuja tuolta löytyy (varsinkin locationit), jos bestiä/ jotain muuta kiinnostaa.
Edelleen respektit bËst:ille tästä threadista.

Joo, jotain päivitettävää löytyis. Vai odottaako bËst taas johonkin ens vuoden puolelle, ja teet sitten kerralla isomman päivityksen? Mut multa kans edelleen respektit tästä ketjusta.
tallennettu

[10:20:38] Tommi Karjalainen: oon varmaan viiden viime vuoden aikana nukkunut vähemmän kuin te kaikki yhteensä
bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #99 : 15.10.2012 20:52 »

Jos nyt pari turneeta sais alle niin pystyis jotai infoakin ihan päivittämään ja uusia pelaajia lisäämään etc. Näkee vähän minkälaista historiaa voisi kirjoitella. Vissii Cimo ja Grimmair ainaki puuttuu tuolta listasta at teh moment. Niin sanottuja isompia päivityksiä. Noita pieniä (paikkakunta, hahmo, etc) nyt pitäis varmaan vähä tarkemmin zoomailla.

EDIT: Korjasin jotai pikkujuttua tuossa äsken.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2012 21:32 kirjoittanut bËst » tallennettu

Ei mulla muuta
bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #100 : 15.10.2012 21:52 »

Dubbel posten. Grimmairin Bio lisätty, omin kauniine sanoineni kirjoitettuna ja korjasin myös tuota Pajun Bioa aika paljonkin. Tuleeko mieleen jotai muita pelaajia, jotka ovat nyt lähiaikoina pyörineet aktiivisesti turnauksissa yms, että voisi laittaa merkille kirjoitta heistäkin tarinaa?
tallennettu

Ei mulla muuta
Paju
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #101 : 17.10.2012 21:42 »

Korjasin pari virhettä mitä löysin (esim. väärät kuukaudet jossain turnauksissa). Kun nyt näköjään päivitit mun, Namin ja Salen bioja, kannattais varmaan Mayheminkin bioa päivitellä jonkin verran. N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;

- Been There, Done that - bËst -
« Viimeksi muokattu: 17.10.2012 22:42 kirjoittanut bËst » tallennettu

Zämi

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #102 : 01.11.2012 18:29 »

Pitäiskö sitä tosiaan pyörähtää jossain turneessa, että pääsis etusivulle mukaan Cool
tallennettu
Samochan

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #103 : 02.11.2012 19:05 »

Kaippa sen vois ittensäkin laittaa jo viimein sinne ns. lopettaneiden listalle, kun en oikeen tässä paljoa turnauksissa juokse enää enkä paljoa pelaile edes saati treenaa ja se näkyy kans taitotasossa. Mut mut, jos joku sattuu pegen luokse tulemaan kun olen ohjaimen muistanut raahata mukana niin tervetuloa toki porailemaan jos kestänette peach mainia ja siitä tulevaa pakonomaista vitutusta. :p
tallennettu
Salevits

Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #104 : 02.11.2012 23:52 »

jos kestänette peach mainia ja siitä tulevaa pakonomaista vitutusta. :p

Omalla kohdalla ainakin Peach viha katosi täysin kun alko vähän tajuumaan enemmän tästä pelistä.. Tosin asun niin kaukana että tuskin sinne (ainakaan useasti) eksyn Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu

Sivuja: 1 ... 5 6 [7]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!