Smash Finland
27.06.2017 13:34 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2] 3   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ledge Grab Limit  (Luettu 5299 kertaa)
udikkua
The Ace of Spades

Poissa Poissa

Viestejä: 240



Profiili
« Vastaus #15 : 17.08.2010 22:49 »


Plankkaaminen frameperfectisti on voittamatonta ja ledgegrabeja kertyy kovalla vauhdilla.
Liian nopeasti jotta sillä voisi stallata.


Mitähän tuoki on tarkottavinaan. Ja ihan yhtä lailla lawlissa toimii samanlainen stallaussääntö kuin meleessä. Vitutko väliä mitä tekee jos sitä tekee vaan muutaman sekunnin kerrallaan. Stallaamisen raja sitte pitää määritellä ihan erikseen, esim. yli 10 sekuntia ei saa tehdä jotain, mikä turhaan viivyttää peliä.
tallennettu

[00:57] <fariseus> udikku saa kirjottaa mitä haluaa koska se on pro
-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #16 : 17.08.2010 22:51 »

Jos Plankkaat, menee alle 50 sekuntia ennen kuin se menee yli. Onko 50 sekunnin stallaus jonka jälkeen periaatteessa häviät matsin jos hipaisetkaan ledgeä kertaakaan bannattavaa?
tallennettu
Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1951


(´◔ ‿ゝ ◔`)


Profiili
« Vastaus #17 : 17.08.2010 22:59 »

Entä jos MK:lla on grabeja jäljellä pelin lopussa sen verran, että voi loppumatsin plankata? Vaikka plankkausta olisikin osaksi rajoitettu niin jäljelle jää tuo mainitsemasi ledge-camping, joka ei todellakaan ole ihan pieni juttu. Vaikka se olisikin mahdollista pysäyttää niin se ei poista totuutta, että se rikkoo peliä pahasti, koska vain todella pieni osa castista voi tehdä sille yhtikäs mitään realistisesti ajateltuna. Plankkaus ja ledge-camping on auttamattoman helppoa opetella tekemään todella tehokkaasti, mutta sen pysäyttäminen on vastaavasti todella vaikeaa ja sisältää suuria riskejä.

Plankkausta (tai ledge-campingia) ei todellakaan tarvitse aloittaa heti matsin alettua vaan ne voi säästää hetkeen, jolloin niistä hyötyy kaikkein eniten eli vaikkapa loppuun. Tälle voi luonnollisesti tehdäkin jotain, mutta on aika epäreilua, että kun MK saavuttaa jonkin pisteen ottelussa edellyttäen, että hän johtaa, niin hän voi loppumatsin sitten häröillä reunalla ja voittaa ottelun vaivattomasti.

+
En silti pidä ollenkaan tällaisista hahmokohtaisista rajoitteista, jotka koskevat kaikkien hahmojen käytössä olevia ominaisuksia, koska hahmo on selvästi liian hyvä ilman mitään rajoitteita.
tallennettu

-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #18 : 17.08.2010 23:16 »

Jos MK pääsee siihen pisteeseen, että aikaa on jäljellä minuutti, hän ei ole grabbannyt reunaa kertaakaan ja on johdossa, eikö hän ansitse voittaa?
Ja jos chara ei pysty taistelemaan toisen hahmon vahvaa ledgepeliä vastaan, se on charan onglema. Jos on olemassa chara joka voi pysäyttää ledgecamppaamisen, se ei ole borkenia.
Ja hahmokohtainen rajoite ei ole rajoite vaan ainoa tapa bannata tekniikka jota ei voida suoraan kieltää.
Jos plankkaaminen kielletään, mikseivät kaikki vain syyttäisi metaa plankkaamisesta jos hän roikkuu reunalla 10 sekuntia?
tallennettu
mhm | RT
Teiler Sweft

Poissa Poissa

Viestejä: 3699



Profiili
« Vastaus #19 : 17.08.2010 23:22 »

udikulla homma hanskassa imo, 10s reunalla ja sitten vittuun sieltä tai autolose. Sen jälkeen 30s oltava camppimatta ledgellä, edge hogia ei lasketa.
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.


[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
Zlazher

Poissa Poissa

Viestejä: 336


It's not lupus.


Profiili
« Vastaus #20 : 18.08.2010 02:24 »

Ei mennyt vaan LGL vaikuttaa kaikkiin hahmoihin vaikka MK on syy miksi se on olemassa. Jos et tiedä Brawlista mitään ei kannata keskustella metagame asioista.
Jos MK on onglema, miksei rajoiteta tuota taktiikkaa niin, että se ei ole enää uhka?

pakko tarttua vielä tähän, eikä millään pahalla tai mitään, mutta jos et tiedä suomen kielestä mitään, tai tekstin lukeminen tuottaa ongelmaa, ei kannata keskustella foorumeilla.
tallennettu

Jos jossain on poraa, tulen, jos vasta myöhemmin niin derppailen stadis sporas tsiigaa sitä fikkarilla tia tsygäl.
-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #21 : 18.08.2010 03:20 »

Älä häiritse isojen poikien keskustelua  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
tallennettu
Zlazher

Poissa Poissa

Viestejä: 336


It's not lupus.


Profiili
« Vastaus #22 : 18.08.2010 07:52 »

Vois kuvitella että tavan mukaan jäi koko viesti taas lukematta.
tallennettu

Jos jossain on poraa, tulen, jos vasta myöhemmin niin derppailen stadis sporas tsiigaa sitä fikkarilla tia tsygäl.
Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1951


(´◔ ‿ゝ ◔`)


Profiili
« Vastaus #23 : 18.08.2010 08:17 »

Jos MK pääsee siihen pisteeseen, että aikaa on jäljellä minuutti, hän ei ole grabbannyt reunaa kertaakaan ja on johdossa, eikö hän ansitse voittaa?
Ei. Matsit pelataan loppuun saakka eikä voittaja ole selvillä minuuttia ennen loppua.

Ja jos chara ei pysty taistelemaan toisen hahmon vahvaa ledgepeliä vastaan, se on charan onglema. Jos on olemassa chara joka voi pysäyttää ledgecamppaamisen, se ei ole borkenia.
On kuin onkin hahmoja, jotka voivat jotain mahdollisesti tehdä ledge-campivalle MK:lle huonolla risk-reward suhteella, mutta ongelman ydin piileekin siinä, että niitäkin hahmoja on vain pari yli kolmestakymmenestä. Tämä ei ole kovinkaan hyvä metagamelle.

Ja hahmokohtainen rajoite ei ole rajoite vaan ainoa tapa bannata tekniikka jota ei voida suoraan kieltää.
Olen itse vieläkin tätä vastaan, koska se selvästi viestii, että hahmossa on jokin vika.

Jos plankkaaminen kielletään, mikseivät kaikki vain syyttäisi metaa plankkaamisesta jos hän roikkuu reunalla 10 sekuntia?
Koska se ei ole plankkaamista?

Tuohon 10s juttuun vielä sen verran, että kuka sen sitten laskee kun ottelussa ei ole neutraalia osapuolta ellei erikseen pyydetä?
tallennettu

-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #24 : 18.08.2010 11:19 »

Et taida tietää kuinka vaikee on ledgecamppia kovin kauaa kentässä joka ei ole Rainbow Cruise.
Universal ledge grab limitistä on enemmä hyötyä metalle. Hän ei tarvitse ledge kellon juoksemiseen.
Meta voi forceta vastustajan ledgelle, heittää pois, rinse and repeat, vastustajan LGL menee täyteen ja Meta juoksee ja voittaa.
tallennettu
Fränck

Poissa Poissa

Viestejä: 291

ness is da shit


Profiili
« Vastaus #25 : 18.08.2010 13:27 »

Et taida tietää kuinka vaikee on ledgecamppia kovin kauaa kentässä joka ei ole Rainbow Cruise.
Universal ledge grab limitistä on enemmä hyötyä metalle. Hän ei tarvitse ledge kellon juoksemiseen.
Meta voi forceta vastustajan ledgelle, heittää pois, rinse and repeat, vastustajan LGL menee täyteen ja Meta juoksee ja voittaa.

Pakottaa ledgelle 50 kertaa matsissa? Hoho.

Mutta... mun mielestä sais kyl koskee pelkkää MK:ta, vaikka ei se LGL juuri koskaan tuu täyteen matsissa jossa ei oo Metaa.
tallennettu
-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #26 : 18.08.2010 13:39 »

Tulee se täyteen yllättävän helposti. Usko tai älä. Ledgecampin niin, että odotin ledgellä kunnes putosin ja hyppäsin takaisin, siten olin avoinna ja ledgegrabeja tuli 80 parissa minuutissa. >_>
Ja myös toisen pakottaminen ledgelle on oikeasti mahdollista. Ajattele hahmoja joiden vaihtoehdot reunalta ovat paskoja. He yrittävät joitain, MK heittää ne takaisin ja toistetaan tätä.
tallennettu
mhm | RT
Teiler Sweft

Poissa Poissa

Viestejä: 3699



Profiili
« Vastaus #27 : 18.08.2010 13:43 »

Onko -LzR- trolli vai muuten vaan vajekki.

No offense buddy
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.


[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #28 : 18.08.2010 13:56 »

Et tiedä Brawin metagamesta mitään. Mene pois.
tallennettu
mhm | RT
Teiler Sweft

Poissa Poissa

Viestejä: 3699



Profiili
« Vastaus #29 : 18.08.2010 14:03 »

En tiedäkään, mutta tiedän ettet sinäkään näytä tajuavan tästä mitään.
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.


[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
Sivuja: 1 [2] 3   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!