Smash Finland
27.06.2017 13:35 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ledge Grab Limit  (Luettu 5300 kertaa)
-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #30 : 18.08.2010 14:04 »

Mitä kohtaa en ymmärrä? Sitä, että yritän estää hahmoani olemasta voittamaton ilman, että pitää kusta muita hahmoja?
Tämä on metagamen kehittämiskeskustelua. Jos ei ole tietoa tai taitoa niin älä osallistu. Jos Lootan pointissa on jotain mitä en tajunnut, olkaa hyvät jakakaa tuo tieto kanssani älkääkä ruvetko käyttäytymään kuin 8 vuotiaat pikkupojat ja sanomaan toista vajaaksi koska tiedät jotain mitä toinen ei tiedä.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 14:28 kirjoittanut -LzR- » tallennettu
Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1951


(´◔ ‿ゝ ◔`)


Profiili
« Vastaus #31 : 18.08.2010 18:39 »

Et taida tietää kuinka vaikee on ledgecamppia kovin kauaa kentässä joka ei ole Rainbow Cruise.
Helppoahan tuo, ei siitä turhaan ole itketty jo Brawlin julkaisusta lähtien. MK:n ei ole pakko käydä reunalla koko aikaa, kyllä niitä viittäsataa hyppyä, kaikkia specialeja ja glideä saa käyttää välttääkseen reunalla käyntiä koko aikaa. Näillä aikaa saa venytettyä useisiin minuutteihin.

EDIT:
Ja itsehän päätitte olla bannaamatta kyseistä hahmoa.
Ja tämä liittyi aiheeseen kuinka?
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 18:52 kirjoittanut Laatikko » tallennettu

-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #32 : 18.08.2010 18:43 »

Ja itsehän päätitte olla bannaamatta kyseistä hahmoa.
tallennettu
mhm | RT
Teiler Sweft

Poissa Poissa

Viestejä: 3699



Profiili
« Vastaus #33 : 22.08.2010 13:13 »

http://balancedbrawl.net/global-changes/ledgegrab-limit/
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.


[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #34 : 22.08.2010 18:23 »

Brawl miinuksessa voi tehdä stuffia myös. Tuo oli aika pointless linkki.
tallennettu
mhm | RT
Teiler Sweft

Poissa Poissa

Viestejä: 3699



Profiili
« Vastaus #35 : 22.08.2010 21:17 »

Tuon tarkoituksena on se, että noin pitäisi toimia myös vBrawlissa.
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.


[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1951


(´◔ ‿ゝ ◔`)


Profiili
« Vastaus #36 : 22.08.2010 21:26 »

Tuo voi hyvinkin toimia tuossa modauksessa, mutta en keksi ollenkaan kuinka tuota pystyisi soveltamaan normirawliin. Tuollaiset epämääräiset säännöt ovat aika huonoja kun hahmo kuin hahmo voi olla ihan rehellisesti hakemassa parempaa paikkaa reunalta jos kentälle takaisin meneminen juuri sillä hetkellä on epäedullista. Tuosta ei voida rankaista pelaajaa, edun tavoittelun ja ledge-campimisen välille on hyvin vaikeaa vetää rajaa ilman, että syntyy kaikenlaisia epäselvyyksiä ja riitoja.
tallennettu

-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #37 : 22.08.2010 22:40 »

Ja juuri tuon takia LGL on ainoa tapa rajoittaa perfect plankkausta. Ei voi sanoa suoraan missä menee stallimisen raja.
tallennettu
Fränck

Poissa Poissa

Viestejä: 291

ness is da shit


Profiili
« Vastaus #38 : 23.08.2010 16:44 »

edun tavoittelun ja ledge-campimisen välille on hyvin vaikeaa vetää rajaa ilman, että syntyy kaikenlaisia epäselvyyksiä ja riitoja.

Itse asiassa mahdotonta, koska myös ledge camppiminen on edun tavoittelua... mutta tajusin kyllä pointtisi. <_<

joo mutta asiaan: imo LGL koskemaan vain MK:ta, ja sitten ei enää enempää hahmokohtaisia sääntöjä, koska pian niiden perässä ei pysy kukaan.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2010 16:47 kirjoittanut Susi » tallennettu
Fränck

Poissa Poissa

Viestejä: 291

ness is da shit


Profiili
« Vastaus #39 : 23.08.2010 20:34 »

ness is da shit

« Viimeksi muokattu: 27.08.2010 22:33 kirjoittanut Sepe Susi » tallennettu
Jebu
Jöpön nuttura

Poissa Poissa

Viestejä: 345



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 23.08.2010 20:35 »

Itse kannatan sitä että tämä LGL koskisi vain Metaa. Ihan vain sen vuoksi ettei hahmon Edgepeliä aleta kehittää liian br0keniksi (jos tähän nyt edes olisi vaaraa).
« Viimeksi muokattu: 24.08.2010 18:05 kirjoittanut Jebu » tallennettu

nnnnnnoope
-LzR-

Poissa Poissa

Viestejä: 874


Shit! Remember it!


Profiili
« Vastaus #41 : 24.08.2010 15:04 »

Eihän tuommoista hahmokohtaista rajoitetta vielä Brawlissa ole olemassakaan joka on avoinna kaikille hahmoille.
Te ette halunneet bannata metaa, joten tämä on paras tapa pitä Meta pelissä ilman että muita charoja pitää nerfata koska LGL on vain meta takia. Ei tarvitse muita charoja muuttaa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!