Smash Finland
23.06.2017 23:35 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 39   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Union III [13.-15.3. Östersundomin nuorisotalo]  (Luettu 37983 kertaa)
Jekku
Nyyttikissa
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #495 : 15.03.2015 01:01 »

Mjahas. Ensi kerran tavoite sitten vähintään 13.
tallennettu

"is jekku a girl? I can't tell tbh"
mhm | mayhem_
Suomen toivo

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #496 : 15.03.2015 12:51 »

Hyvä monthly oli ja toivottavasti pääsen jatkossa useemmin tulee. Sori niille jotka kysy pelaa siinä la iltana mut en jaksanu olin vaa nii väsyny ja lisäks kauhukuvat battlefieldistä vaan päässä Hymyilee leveästi

Nami: Oli kyl hyvin pelattu, tosi hyviä rankasuja pekiä vastaan. Ansaittu voitto.

peki: Oot kyl selvästi mua parempi pelaan paineen alla ja sekavissa tilanteissa. En oikeen vaan päässy siitä BF matsista yli ois pitäny ehkä ite vetää viä henkee sen matsin jälkee pidempään vaikka sen DL64 matsin voitinkin si.

Paju: Hyvin meni tiimit meillä ja kiitokset kyydeistä.

RT: Helkkarin hyvin kyl pelasit. En ois kyl uskonu et noin korkeelle pääset.

TK: Vissii vähän samaa pulttia iskee kuin mulla, et kun jotain tyrii niin sit menee koko peli kuumille kun iskee pultti.

saska: Kyl se vaan taas nähtii et turnauksissa pärjäät kyl korkeelle kun et tee mitää offstage polvi hakuja >_>

Mun WiiU pool: Kaikki matsit mulla vähintään 6min >_> Jos ois osannu tappaa jotenki niin ois voinu jopa voittaa joitain vastaa.

Ijuka: Oot kyl kehittyny jatka paahtamista niin suunta vaa ylöspäin.

Ja loppuun totean vielä, että kilpailu alkaaaa NYT. Ens turnauksessa se katotaa Hymyilee
tallennettu

jokanen paahtakoon tyylillään kunhan ei häiritte muiden paahtamista

bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #497 : 15.03.2015 13:29 »

Ja loppuun totean vielä, että kilpailu alkaaaa NYT. Ens turnauksessa se katotaa Hymyilee

Challenge accepted Cool. Wobblaus alkaa olla siinä uomassa turkkilainen sotarumpu en enää räpejä tyri. Ihan sama onko vastustajalla prossia nolla vai 100 Cool. Toivottavasti toimii myös friendlyjen ulkopuolella
tallennettu

Ei mulla muuta
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #498 : 15.03.2015 13:53 »

nami kyl pelas ihan hiton hyvin. ois pitäny ite vaihtaa vaan falcoon suorilta, kun ei foxilla lähteny käyntiin. ens kerralla se tosiaan katotaan Pusu Pusu
tallennettu

fakn teiler sweft de onli theng wurht shaekin off is theh boageys on my teil
Paju
Global Moderator
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #499 : 15.03.2015 14:17 »

Namilla kävi pulla kun ei kohdannu mua turnauksessa. Ens kerralla en oo tosiaankaan häviämässä kellekkään suomalaiselle.  Pusu
tallennettu

[10:20:38] Tommi Karjalainen: oon varmaan viiden viime vuoden aikana nukkunut vähemmän kuin te kaikki yhteensä
Zlazher

Poissa Poissa

It's not lupus.

Profiili
« Vastaus #500 : 15.03.2015 17:07 »

Tavotteesta jäätiin, mut jätkät täältä tullaan vielä, nähään ens kuussa.
tallennettu

Jos jossain on poraa, tulen, jos vasta myöhemmin niin derppailen stadis sporas tsiigaa sitä fikkarilla tia tsygäl.
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #501 : 15.03.2015 17:59 »

mite hitossa mun ja mayhemin matsit oli noin hiton pitkiä?? eka matsi yli 4min Huh Huh
tallennettu

fakn teiler sweft de onli theng wurht shaekin off is theh boageys on my teil
Kaura

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #502 : 15.03.2015 19:43 »

TK:n ja saskan joukkueesta JK:n kanssa doublesissa saamamme yksinäinen erävoitto on varmaan meleeurani hienoin saavutus. Saavutuksella oli jännä hetki, koska en ole 3DS:n muusin tulon jälkeen juuri koskenut vanhoihin, mikä näkyi entistäkin teknisesti reikäisempänä suorituksena - entisellä viitaten muinaishistoriaan, jossa olin hyvin nimellisissä määrin skenessä mukana ja pelasin nickillä Kratos.

Minulla oli kivaa, enkä koe saaneeni viikonlopun aikana osakseni vääryyttä. Kiitos ja anteeksi Lootalle järjestämisestä. Kiitos myös kaikille, jotka tapasin, tai jotka reagoivat olemassaolooni edes väistämällä, kun yritin kävellä ohi. Kiva, että monitoristani oli niin paljon iloa.

P.S. Pahoittelen, jos vein tokana yönä jonkun nukkumapaikan biljardipöydän ja punaisen sohvan välistä. Sänkyviritelmän eli sängöksen läheisyydessä ei näkynyt jälkeäkään kenenkään omaisuudesta, ja olin paikan vallatessani mahdollisesti top 5 väsyneimmissä.

P.P.S. Reiskapingis.
tallennettu

ei se aura
NamiNami
People's Champion

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #503 : 15.03.2015 20:04 »

Kiitos Lootalle että miitti sujui näin hyvin. Ens kerralla pitää yrittää jakaa vastuuta useampaan osaan ettet kuormitu ihan liikaa itse. Tykkäsin tavallaan siitä ettei singleseitä pelattu suoraan alusta loppuun, mutta luulen että tossa aikataulutuksessakin on vielä hiotavaa. Jos näistä saadaan yhtä isoja ja kovatasosia jatkossakin niin top 8 erottelu vois olla myös ihan kokeilun arvonen.

Oma peli meni tällä kertaa helkkarin hyvin, eka kerta kun voitan mitää triweeklyä isompaa. Vaikka hävisinki vaan 1 matsin koko singles turnauksessa, niin ei olis paljosta ollu kiinni että olisin hävinny niitä 5-10. Melkein sama kuka on vastassa, niin matsi kun matsi saattaa mennä vikaan stockiin kuten ekalla roundilla eka matsi Sazenia vastaan.  peki oli (PR) top 3 pelaajista paras mahollinen mulle, mun tyyli toimii pekiä vastaan parhaiten. Pajua ja mayhemia vastaan joudun pelaa yleensä niin eri tavalla kun "omana itsenä", että harvoin voittaa settejä.

Paju: Musta tuntuu ettei se MM ollu ihan parhaaseen aikaan, vaikka oli siinäkin ihan hyvää peliä. Mutta uskon että saadaan pelattua molemmin puolin parempi setti.

mayhem: Nyt kun katoin LF setin jälkikäteen kokonaan, niin sitä kattoessa oli sellanen tunne että sä olisit tullu vastaan GF:ssä. peki pelas kyllä varmaa peliä eikä sortunu itsareihin, siinähän se melkein ratkes.

Pirkkala bros: Moneen kertaan jo hoin mutta Triple Jump on ihan uus laji nykyään kun tajusin missä on menny pieleen. Tuntuu että pojat tietää kaikista peleistä joita ootte vaan pelannu kaiken, ja taitotasokin sen mukasta. Meleessä ei pelattu vissiin kummankaan kanssa, sori Tukaanille kun söin ja osallistuin sm4sh quartereihin. Ja sen jälkeen lähittekin. Ens kerralla!

peki: Voitas pistää vakitiimi pystyyn, meillä toimii kyl hyvin vaikkei tiimejä voitettukaan. Hyvä että voitit Pajun semeissä, helpotti mun turnausta paljon.

kalzu ja RT: Pelasitte molemmat tosi hyvin, hienoa.

PS. Pelihuoneen ikkunaseinustalla oli jossain pelipisteessä mun melee-levy (missä ei oo mitään merkintää) jonkun toisen wiissä. Jos joku (lauantaina wiinsä kanssa lähtenyt) huomaa omistavansa ylimääräsen niin voi mainita asiasta ja tuoda vaikka ens miittiin. Sillä ei oo kuitenkaan mitään kiirettä, en tarvi sitä ennen seuraavaa todennäkösesti.

EDIT. Vurky ens kerralla 100e
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 20:06 kirjoittanut NamiNami » tallennettu
Jaxi

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #504 : 15.03.2015 21:17 »

P.S. Pahoittelen, jos vein tokana yönä jonkun nukkumapaikan biljardipöydän ja punaisen sohvan välistä. Sänkyviritelmän eli sängöksen läheisyydessä ei näkynyt jälkeäkään kenenkään omaisuudesta, ja olin paikan vallatessani mahdollisesti top 5 väsyneimmissä.
Nukuin siinä ekana yönä, mutta tokan yön yövyin ihan kotona, joten no problem. :)
tallennettu
Aksboy

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #505 : 15.03.2015 21:57 »

Oli kyl hyvät turnaukset. Mä aion ehdottomasti tulla jatkossakin näihin unioneihin ja paikalla oli mukavaa porukkaakin Hymyilee
tallennettu
Jebu
Jöpön nuttura

Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #506 : 15.03.2015 22:54 »

Suurkiitos Lootalle ja muille järjestäjille hyvin hoidetusta turnauksesta Hymyilee
tallennettu

nnnnnnoope
Vurky
VD

Poissa Poissa

Juuh

Profiili
« Vastaus #507 : 15.03.2015 23:21 »

Jees kiitoksia Lootalle (ja stemulle), yksi mahtava Union taas takana. Toivottavasti vielä monta edessä. Kiva nähdä paljon uusia naamoja ja toki myös vanhoja karpaaseja. Oon ihan tyytyväinen omaan suoritukseeni. Molemmissa pääsin tavotteisiin, joita havittelin (Smash4 top 3 ja Meleessä bracket  Cool). Ens kerralle side eventiks Geimarichallenge niin voitan varmasti.

Loota: Ikuinen kakkonen. Aika hyvä turnaussetti meillä. Kyllä se turnausvoitto tulee sulle sitten joskus, ehkä ensi mänssissä  Pusu, siihen asti saat diilata kakkossijaan.  Cool

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.

peki: Taidan valita kivisen tien. Päässä napsahti vai miten se meni.

Mallu: Tosi hyvä turnaussetti meillä. Mun SD oli pyty, mutta onneks sain kostoni MM:ssä. Hymyilee leveästi

Nami: Onnea Meleen voitosta. Oli muuten elämäni helpoin 10 euroa.  Pusu Ens kerralla lisää.

RT: Pingis oli kone. Myös konemainen jätkä.

Taukki: Pistit aika hyvin pakettiin friendlyissä, onneks petrasin vähän bracketissa.

Mayhem: Näytti siltä, että pärjäsit aika helkkarin hyvin Smash4:ssä, down been käyttö kuntoo nii homma toimii.

Grimmair: Hyvät geimarimatsit. Onnea mario partyn voitosta.

Stemu: Hyvät friendlyt oli, nopee muikku.

Pingu: Konemainen se ihme mätkimispeli, päästiin aika korkeelle siinä. <_<

mmKALLL: On se kone, mayhemiltä yks matsi. Cool

Jaxi: Sun mini brawleri näytti viileeltä.

Jebu: Hyvä turnaussetti meillä Hymyilee. Jöpölle customit nii paketoit.

Jage: Rehti turnaussetti gamerissa Trin kanssa.

Jekku: Hyvin pelasit jonssilla Smash 4 doubleseissa, etkä ees pahemmi vissii oo koko peliä pelannut.

Forre: Lucario kuumottaa, hyvin pelasit.

Darch: Tuplajonssi

Samura1man: Taidat olla uuden ohjaimen tarpeessa. <_<

Trifroze: Pudotit mut aika aikasin loserseihin. Onneks pelattiin uusiks, meni siinä paremmin, Jonssilla sain paahtomoodin päälle.

Muggshotter: Aika vaikee pooli sulla. Hyvät meleematsit oli, Dsmash paukkuu.

Schwa: Olisin halunnu vihdoin pelaa sua vastaan turnauksessa, ja GF:ssä varsinkin. Ehkä ens kerralla sitten. Onnea Smash4 voitosta. Ihan hyvin vedettiin tiimit kans. Dthrow Up B käy.

Zlazher: Tsemppiä inttiin.

Cleftor: Hyvät pool matsit meillä.

-LzR-: Hyvä turnaussetti meillä, zardis oli konemainen.

Make: Sun selostus on tosi hyvä, Make Mertaranta.

Casio: Trippaava villager räjähtävillä palloilla on kone. Toivottavasti saat uuden ohjaimen.

Xyli: Hajosin sille ihmeen Wii fitin up B customille, hyvin käytit sitä. Ens kerralla voitas pelatakkin.

Linkkiro: Hyvät zero suit ditot. Sun mekamies oli kans jees.

Hopo: Konemaiset piirrustukset ohjepapereissa.

NEA: pyty lauantain unionin kokonaan päiväohjelmasta <_<

Xeefi: Hyvää settiä taas niinku aina.

Sazen: Älä suolaa niin paljo ku häviit Xeefille, rikot vielä ohjaimes tota menoo. Hyviä friendlyjä oli.

Efako: Hyviä friendlyjä ja money matcheja meleessä, muikkus oli viilee.

Aksboy, Lightsaber, Makzu, Serdion, Tbest: Kiva nähdä uusia naamoja Smash4 parissa. Tervetuloa myös jatkossa. Hymyilee

« Viimeksi muokattu: 16.03.2015 00:52 kirjoittanut Vurky » tallennettu

Vurky avatari ois parempi jos ois perseestä kuva
Rush

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #508 : 16.03.2015 00:06 »

Shouts

Loota, Stemu, ja ketkä muut kantoivatkaan kortensa kekoon järjestelyissä: Kiitokset hyvästä tapahtumasta, hauskaa oli ja asiat toimi. Patjat oli kyllä 5/5 verrattuna tavalliseen lattialla nukkumiseen, ja niitä oli yllättävän paljonkin. Tilat muutenkin todella mainiot.

Grimmair: Hieno mies niinkuin ennenkin, kiitos tiimauksista. Sekä myös onnitteluni Mario Partyn voitosta!

WMK: Näytti kyllä minulle uuden ulottuvuuden Samuksesta. Kiitokset neuvoista!

pingviinituutti: Syvästi anteeksi että en omaa rytmitajua. Pystytän muistomerkin hukkuneille porsaille. Itkee

NamiNami: MIKKELIIII!!-cityn ylpeys

mmKalle: Mukavat keskustelut. Brawl- oli kyllä härskillä tavalla ihan hauska.

Make: Fusion speedrunit jäi valitettavasti, kun lähdönkin aika koitti aikaisemmin kuin olin suunnitellut. Ehkä toiste.

mallu: Toivon että saadaan susta vahvistys jykylän poraajiin, niin päästään mitteleen crounch canceleissa. Hymyilee leve&#228;sti

Kaura, Schwa, Pikkususi ja muut uudet tuttavuudet: Ilo tavata uusia tuttavuuksia IRL!
Kiitokset myös keiden kanssa tuli muuten juteltua tai pelailtua.

Tuntuu että alan oikeasti ymmärtämään mitä mun pitäisi työstää pelaamisessani.
tallennettu
mmKALLL
Who will be number one in the world? Second attempt.

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #509 : 16.03.2015 00:54 »

Ensinnäkin, oli uskomaton pora. Ei meinaa arvosteluasteikko riittää, joten sanottakoon että konemaisuuden taso oli karkeasti 9001/5. Erään pelaajan sanoja lainaten tapahtuma oli suorastaan kuin jonkinlaiset peliorgiat. Poran jälkeen jäi poikkeuksellisen hyvät fiilikset, ja pelejä tuli paahdettua aika monipuolisesti. Brawl Miinuksen tykkäysprosentti oli kokeilleiden joukossa jotakuinkin 100% - kiitokseni sitä yrittäneille ja suosittelen muillekin. Vielä ku ois enempi NTSC-yhteensopivia telkkuja, mutta pitää varmaan tää oma poratöllö tulla vaihtaa ens unioniin. Kans suosittelen kaikkia huomioimaan muiden poraviihtyvyyden, sitä nimittäin kannattaa priorisoida tän tapahtumasarjan jatkuvuuden kannalta! Ei oo 60 hengen miitit mikään itsestäänselvyys meinaan. Hymyilee

Täs on viel niiku vuosituhannen upset teille, brawlpelaaja voitti jätkän joka places top 64 Apexissa Pusu
http://www.twitch.tv/smashfinland/b/636730522?t=3h17m0s

Loota: Uskomaton turnaus, oli napakat vastaukset kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin, kaikin puolin konemainen paahto ja ei muuta kuin että toivon mukaan näitä tulee lisää!

Jekku: Oli ihan hyvä setti meillä, jos vielä vähän jaksais reenata niin musta saattais ens kerralla olla sulle jopa vastusta, hih.

Rush: 留学に幸せを。漢字を練習して方が良いかもしれませんが、楽しいようにお勉強と頑張ってください!!!

Novi: Mitä mieltä oot, pitäskö meidän poraa enempi? Toivottavasti sulla oli hauskaa, ja jos ei niin se on lähinnä itsestä kiinni. Hymyilee

Mallu: Ei sit porattu tatsua ei, mutta onneks ens poraa varten tiedät että sun pitää kehittyä Brawl- -mestarirodun jäseneksi.

Nami: Kannatti tsempata Hymyilee En kattonu GF, mutta ei voi kuin olla iloinen voiton puolesta!

RTpmwe: ois pitäny mm, sun random oli free

Mayhem: no johns, martan fsmashissä ei kannata pitää tattii alaspäin jos haluu voittaa Cool Cool Cool Cool Cool Oli niiku vuosisadan upset ja vielä striimissä. Hymyilee leve&#228;sti

Grimmair: "siis nyt kyllä lopetan meleen ja alan pelaa Brawl miinusta vaa"

Stemu: 5/5 konemainen pora oli. Ei nyt tuu mitään sen kummempaa mieleen, liian kova porakrapula.

Riolu: Missä mies?

Jebu: Olitki wuss ku et uskaltanu ottaa ilmakiekko MM.

Jage: Kyl ymmärs et miks oli liian kiireistä F-Zero -videoille. Helppo juttu, taas sama tyyppi!

Spike: Intensiivisen eeppisen kuvan linkkiä odotellessa.

Amonitas: Hitto mikä jätkä. Pöytäpingis oli uskomattoman konemainen tuote, vielä ku tästä sais aikatauluiltaan ittensä sankaroitua. Giff me mana.

Forre: Taisit semisti tykästyä lucariohattuun Hymyilee leve&#228;sti Ei pelattu suunnilleen yhtään, mutta konemaisesti paahdat smash nelosta kyllä.

Darch: Me sen sijaan pelattiin suunnilleen pari matsia, erittäin konemaisesti paahdat smashiä kyllä kaikin puolin.

Samura1man: Loppujen lopuks loota pelas kaikki kolme mekamiestä läpi, Dohtori Wily oli mulle ja linkkirolle liian kova pala.

Trifroze: Helppo juttu! Nyt kun asiaa ajattelen, niin oot näemmä ennenki käyny vähän nostelemassa biljardipöytiä. Toivottavasti et bilispöytäkauppaa kuitenkaan.

Schwa: emKaa ditot hajotti, vBrawl kyl kelpaa hyvin aina tauon jälkeen.

Efako: Siistiä että pääsit tulemaan, reiskaruletti oli tosi hauskaa pitkästä aikaa! Kun oltais vielä päästy ihan 1v1 pelaamaan kanssa, mutta pelaamista kaipaavia pelejä tuntu itellä olevan ihan koko ajan.

Swagalee: Ois vaa pitäny tiimaa ja tuhota kaikki. Kynsinauhat ei tuu unohtaa tota intensive as fuck ilmakiekko moneymatchii. Siistit letit.

Cleftor: "Falcon, shall I tell you something before you die? Light, and dark, the two universal forces that create our world - these two universal forces are condensed in each of our belts. When the two belts become one, it is possible to seize that power, and then I can turn this whole galaxy into a pile of ashes in an INSTANT! How I've waited for this moment. The world will fall... Into total darkness." Muikku ei kyl paljoo manimätsei pelkää.

Vurky: Eka voitto koskaan sua vastaan geimarichallenges Pusu

Starkiller: Mukava nähdä, että päätit tulla jälleen, vaikkei juuri juteltu tai pelattu - miten ovat turnaukset maistuneet? Millaset fiilikset smashistä?

Pikkususi: Our set was pretty tight, it would have been very interesting to play more but somehow I just didn't seem to have any good moments for Melee friendlies Surullinen

Xylitol: MK oli erittäin taiteellinen, ja miinus hauskaa! Hymyilee

FruitieX: Jonnekin ehditte kaikki katoomaan ennen kuin sanaakaan vaihdettiin. Hymyilee leve&#228;sti

Wabsy: Miinus näytti maistuvan, laita valtsu pelaamaan sitä Cool

NEA: Kehittymistä kyl tapahtunu paljon jälleen, en tiiä millane moti teikällä on mutta voi olla et ens unionissa menee jo turhankin tiukille ellet peräti paketoi totaalisesti. En ihmettelis vaik 2017 mennessä täl tahdil oisit jo Melee PR listoil. ...Semmone niiku long-term goal Pusu

Xeefi: Poraamisella voi tarkoittaa montaa eri asiaa. Vessavalot hajotti.

Wörmiiii: BURABODAZEeeee. eeEEE. En käsitä miksei sua ollu osallistujalistassa, mutta GG maistu ja lujaa. Ky hajotti molemmissa peleissä. Jostain syystä oli Jamillä vaikeuksia diilata, tuntu ettei jonilta saa kolikoita enää niin helposti kuin ennen. Mut varmaan pitäiski siltä vinkumisen sijaan käydä ajamas enemmän avaruusrallia.

Muggshotter: Union revenge revisited. Have I chosen the yuri route. Tälle jätkälle kyllä riittää sanottavaa. Tatsussa kuvittelin että bo9 setissä ois jotain mahkuja, ja pitkän ja tuskaisen comebackin jälkeen totta kai finaali jäi uskomattoman pullapelin varaan. En myöskään voi uskoa, että Gesellshaftin ja vohveliditon sijaan eka mulle ja sit sulle tulis Condor/Karas randomista, ja doronjo kolme kertaa.

Parhaat shoutit -kisa taitaa mennä meikälle, yrittäkää edes!
« Viimeksi muokattu: 16.03.2015 13:18 kirjoittanut mmKALLL » tallennettu

nice gimp hermann
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 39   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!