Smash Finland
26.06.2017 11:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3 ... 14   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi  (Luettu 21965 kertaa)
Eboshidori

Poissa Poissa

Profiili
« : 26.12.2009 18:23 »

Ajattelin tällaisen väkertää, jotta hieman tuoreemmat (ja mikseivät myös vanhemmat) smashaajat voisivat tehdä olonsa kotoisaksi.

Ja moi teillekin, olen ebbo. Tykkään puzzleista, Meleestä sekä pitkistä kävelyistä rannalla kuutamon valossa.
« Viimeksi muokattu: 26.12.2009 19:36 kirjoittanut Eboshidori » tallennettu
Novi
Vieras
« Vastaus #1 : 26.12.2009 18:53 »

Saa nähdä miten ujot suomalaiset uskaltaa tänne avautua <_< Aloitetaan nyt sitten.

Moi oon Novi, olen pelannut meleetä vuosia ja juuri mitään muuta en pelaakaan. Olen äkkipikainen mutta yritän olla ärsyttämättä ketään parhaani mukaan <_> Asun ulkomailla ja joo tykkään kävellä/istua rannalla tyyliin kello 2 yöllä. Kuuntelen liquid funkia ja kaikenlaista paskaa mihin muut ihmiset eivät koske koska tykkään olla ernu .-. Harrastuksiani ovat musiikki, sf:ssa floodaaminen, (ehk. tulevaisuudessa) karate ja tietysti melee <_> Tykkään matkustella ympäriinsä ja kuljeskella miiteissä/turneissa vaikka se käykin kukkarolle, melee on ainoa peli mitä on jaksanut tahkoa paria kuukautta pidempään.
tallennettu
bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #2 : 26.12.2009 19:02 »

Meikäläänen on siis bËsti näin meidän alan ammattilaisten kesken. 21 vuotta joista 7 hillittömässä porakierteessä. Aluksi kierre kantoi maksimissaan 6km matkan lähimmälle kaverille Überille, jossa yleensä oli myös zÄp, sÏck, Mats ja dÖda joiden kanssa muodostettiin Sjoen hillitön porasilmukka, mutta tänä päivänä sitä on distancet muuttuneet ja kasvaneet sellaisiin mittoihin että huh huh. Varbourgissa asti tullu käytyä poraamassa.

Näin perinteiseen arkipäivään kuuluu erittäin paljon yllättäviä päähänpistoja joten tekeminen vaihtelee ihan sairaasti. Valtaosa on kuitenkin jollakin asteella Tyttöystävä/Veljes/Kaverisidonnaista, oli kyse sitten urheilusta tahi hengailusta. Musiikki seuraa minua minne ikinä kuljenkin ja tunnustaudun musiikkimaultani aika vapaamieliseksi sillä oon huomannut turkkilainen sotarumpu genressä kuin genressä löytyy helmensä. Jos jokin raja pitää vetää niin Sanomaltaan omia aatteita vastustavia musiikkeja en kuuntele (Eli en satanismikaikenrääkkäysmaailmaonperseestä - heviä, enkä sellaista gangsta rappia missä suurin sanoma on väkivallassa, huumeissa tahi sen sellaisessa). Jos bändikohtaisesti pitää erotella niin Sonata Arctica, Nightwish, Theocracy, Sunrise Avenue, So Called Plan, The Rain, Stratovarius ja Juha Tapio saanevat kaikista eniten soittoa listallani, joskin ero on aika minimaalinen ja odotan jo helmikuun sonatan keikkaa täällä sjoella kuin kuuta nousevaa

Lapsuudestani sen verran... *tässä vaiheessa joku heittää pullolla päähän, menetän tajuntani ja herään jatkamaan siitä mihin ajatuksissani tajuttomana pääsin* ... Ja niin pääsin ulos sieltä alcatrazista. sen pituinen se.
tallennettu

Ei mulla muuta
Das Rullis mit dem Katze

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 26.12.2009 21:06 »

Moi ebbo. Sä oot mun idoli.

Olen Rullis. Pelaan DSiillä aina välillä. The Joulukalenteri on paras ohjelma.

Kirjoitan myöhemmin lisää, nyt menen syämään.
tallennettu

Ich bin ein ubergut Deutch Rullis mit dem Katze. Cool
mhm | mayhem_
Suomen toivo

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.2009 05:35 »

Oon Tampereelta.
tallennettu

jokanen paahtakoon tyylillään kunhan ei häiritte muiden paahtamista

byrz

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.2009 14:34 »

Oon BürZ >_>.
Istun kaiket päivät koneella ja pelaan pelejä. Eniten Meleetä ja uusia pelejä, mutta tosiasiassa tylsistyneenä pelaan vaikka surkeimpia pelejä, jos muita ei ole tarjolla tosin en käytä rahaa tai vaivaa kun harvaan peliin, esim. sain enolta "joululahjaksi" 34 laadukasta PS1 ja PS2 peliä (mm. MGS 1-3, GTA 3 - SA, RE 2-4, FF VII, IX, X, X-2 jne.) Viime peli, johon oon käyttäny rahaa on Melee.

Btw, syön Pringlessejä ainaki tuubin viikossa, Hot & Spicyt jakaa ykkössijan Xtreme Flaming Chili Saucejen kanssa, tosin syön niitä maun, en tulisuuden vuoksi. Seuraavaksi tulee Original, Sour Cream & Onion ja Xtreme Exploding Cheese & Chili, muut on sontaa.
tallennettu
Big Boss
Vieras
« Vastaus #6 : 23.01.2010 17:15 »

Mä pelaan Super punch-outtiii...

Ja Super Smash Bros. Brawlii ja Super Smash Bros. Meleetä ja Super Smash Bros. 64:sta ja  Left 4 Dead 2:sta ja Left 4 Dead ja kaikkia metroideja ja Halo 3:sta ja Viewtiful Joeta ja GTA Chinatownia ja Street Fighter IV:sta ja Resident Evil 5:sta ja Team Fortress 2:sta ja The Lord of the Rings Battle for Middle-earth 2:sta ja Magic The Gatheringia ja Phoenix Wright Ace of Attorneyta ja Street Fighter alpha 2:sta ja Okami Wiitä ja Tekken 6:sta ja Tekken 3:sta ja Mario Kart Wiitä ja Mario kart DS:ää ja Mario kart 64:sta ja Starfoxia 64:lla ja GC:lla ja F-Zero GX:ää ja F-Zero X:ää ja F-Zero Climaxia ja Killzone 2:sta PSP:llä ja Kirby pelejä ja Fire Emblem Shadow Dragonia ja Advance Warseja ja Gradius Rebirthiä ja Metal Gear Solid twin snakea ja joitakin Guitar Heroja.... Eikä tässä ollut läheskään kaikkia

Mutta emmä kauheesti oo pelimiehiä  Cool
tallennettu
SilenceBreaker

Poissa Poissa

Margariini muna

Profiili
« Vastaus #7 : 23.01.2010 18:45 »

Mo oon se jol on se paska docci end of discussion...
tallennettu

yhtäkkiä hitler. muuta signaturen kuva pienemmäksi <_<
En, kun oon pahis Hymyilee)))
HippiEetu

Poissa Poissa

Jos Hitler oisi Bob Marley! (?)

Profiili
« Vastaus #8 : 26.01.2010 15:31 »

Peace!

Oon HippiEetu täältä raahen hoodeilta, varmasti muistaa jos on nähnyt.. Viimeistään vittumaisesta Pikachusta joka spämmää lahjakkaasti DownSmashia : )
Juon, poltan ja tapani ovat kyseenalaiset, mutta smashTurnauksissa pysyn suunnilleen maan pinnalla.

Tähän perään rintintin olen taiteilija yms, see ya soon !
tallennettu

Banni tarkottaa bannia, kenttää joka on bannattu ei siinä setissä voida pelata
Jekku
Nyyttikissa
Global Moderator
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #9 : 27.01.2010 12:01 »

Marf. Järvenpää.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2012 19:22 kirjoittanut Owly » tallennettu

"is jekku a girl? I can't tell tbh"
Novi
Vieras
« Vastaus #10 : 27.01.2010 18:16 »

Moi oon Jekkukissa ja omistan varmaan naurettavimman nimimerkin täällä. Olen se ujo ja hiljainen tyttö, joka pelaa marsulla ja sähkörotalla. Smashia olen pelannut kohta melkein puoli vuotta, ja olen silti umpipaska. Puolen vuoden päästä, eli kun olen pelannut yhteensä noin vuoden, aion pärjätä hyvillekin pelaajille edes jotenkin. Pakko siis alkaa treenata enemmän kun tuon nyt tähänkin menin kirjoittamaan. >_>

Enemmän naisia skeneen mukaan!

<_<
tallennettu
Big Boss
Vieras
« Vastaus #11 : 28.01.2010 17:04 »

Ootte kaikki orpoja, vailla naista. Cool

Mitä lie gangrape haaveita teilläkin mahtaa välillä olla, pervot sadistit.
"Gangrape" = Kaikki käyttää Falconin polvi-iskua? Vai Ganon viinirypäle Ganon's grape Huh Selitä nyt nuoremmillekin!!

piilokettuilua
tallennettu
Big Boss
Vieras
« Vastaus #12 : 28.01.2010 18:23 »

Gangrape = Ganondorf rypäle. Se on aivan helvetin herkullinen mutta pirun myrkyllinen. Se joka päätyy syömään sitä, näkee kuulemma ennen kuolemaansa alastomia enkeleitä ja ganondrofin pimp daddyna joka raiskaa rypäleen syöneen henkilön.
Uh... Kuka sellaisesta voi sitten haaveilla?
tallennettu
hopo
Umpihopo

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 28.01.2010 20:28 »

saska, pitihän se arvata.
tallennettu
Goodbye
The ambyent one

Poissa Poissa

Jerusalem Fightahzz

Profiili
« Vastaus #14 : 28.01.2010 21:02 »

Gangrape = Ganondorf rypäle. Se on aivan helvetin herkullinen mutta pirun myrkyllinen. Se joka päätyy syömään sitä, näkee kuulemma ennen kuolemaansa alastomia enkeleitä ja ganondrofin pimp daddyna joka raiskaa rypäleen syöneen henkilön.
Mit... vit...

Tulen nauramaan tätä vielä pitkään kuolemanikin jälkeen :'D

Njoo. Olen Goodbye Turkkusesta. Pelaan pääasiassa Lawlia, mutta nautin myös Meleen pelaamisesta, vaikka olenkin vielä suhteellisen n00ppä siinä. Jos olet jossain random turnauksessa nähnyt jonkun lyhyehkön hopparin Teho-pullo kädessä ja kultamusta gangstalippis päässä, se olen ollut minä. Jos olet jossain random turnauksessa pelannut jotakuta hemmetin ärsyttävää G&W:tä vastaan Rawlissa (kuka teistä muka edes pelaa sitä >__>), se olen ollut minä. Mulla on huoneessa vihreät verhot ja seinällä Islannin kartta. Herään joka aamu jossain klo 7:00 ympärillä, jonka jälkeen käyn suihkussa.
Soitan kitaraa, bassokitaraa, kontrabassoa, rumpuja ja hiukan myös pianoa.
Me liek much smas bros
tallennettu

Aihe avattu, mutta jos perseily ja pelleily jatkuu niin lahjoja on luvassa.
Sivuja: [1] 2 3 ... 14   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!