Smash Finland
23.06.2017 13:24 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi  (Luettu 21914 kertaa)
Pallokissa

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 16.02.2010 10:10 »

moro.... meikä on MasterPK  Cool ei lisättävää.
tallennettu

nivelet sanoo pox ja oot mustekala.
Zatman

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 17.02.2010 22:09 »

Lahtelainen Brawl pelaaja.
Muita harrastuksia animointi, anime ja kauhuleffat.
Piste.
tallennettu

Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
Poissa Poissa

(´◔ ‿ゝ ◔`)

Profiili
« Vastaus #17 : 17.02.2010 22:34 »

Piste.
No niin, Lahti ei edes ole kaukana niin seuraavaan pääkaupunkiseudun miittiin sieltä. Samaan aikaa muutkin rawlaajat paikalle niin saadaan kunnon jorat aikaan.
tallennettu

Mats

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 22.02.2010 19:33 »

Moro vaan kaikille.

Elikkä oon Matsi ja osa tuntee meikän turnauspaikoilta roikkumasta. Kuljen Sjoen crewissä useimmiten, mutta omaan vähiten kokemusta ssbm:stä. Oon kulkenu turnauksissa aina vuoden 2007 No-life turneesta Kajaanissa. Silloin osasin juuri ja juuri tehdä wave dashin ja mainasin sheikkiä. Vuodet vaihtu ja pelaaminen on tapahtunu usein on-off meiningillä aina silloin kun on sattunut huvittamaan. Turnauksissa on tullu vaihtelevasti osallistuttua bËstin, Überin ja zÄpin mukana. Mitään varsinaista menestystä ei oo tullut, johtuen harjoittelun puutteesta. Mutta aina on ollut sitäkin hauskempaa ja usein aika on mennyt erilaisen scheissen jauhantaan tutun jengin kanssa.

Vanhat patut varmaan tuntee, mutta uudemmille tiedoksi että ihan rohkeesti repimään vaan hihasta turnauksissa jos casualit himottaa.
tallennettu
Fortuna
Vieras
« Vastaus #19 : 28.02.2010 01:52 »

Terve vaan.

Olen siis Kirkkonummella (30km Helsingistä) asuva 17-vuotias Fortuna aka Forre ja osa täältä tunteekin minut jo melko hyvin. Olen käynyt vasta kahdessa miitissä, joista ensimmäinen oli Ltaxilla Mario Kart Wii -miitti, jossa oli myös Neutroni Meleetä poraamassa ja toinen miitti, jossa kävin oli tässä melko vähän aikaa sitten Lootalla, jonne oli tullut Lootan ja hänen veljensä lisäksi Kalzu, Jekku, Salevits, NamiNami ja Linkkiro. Meleen aloitin kunnolla vasta päivä ennen Lootan miittiä, kun NamiNami tuli meille yökylään ja hän opetti minulle Meleen perusteita. Olen koko ikäni ollut todella kova Yoshi-fani, joten olen myös mainannut Yoshia alkuperäisestä Smash Brossista lähtien. Tiesin kuitenkin, että Yoshi on umpisurkea Smash-hahmo, joten päätin NamiNamin kanssa poratessa vaihtaa Melee-main-hahmoni Foxiin, koska Fox on myös yksi minun suosikkihahmoistani. Pelaan kuitenkin Meleen lisäksi Brawlia, jossa mainaan Lucariota ja kakkoshahmonani pidän Yoshia. Sillon tällöin tulee myös alkuperäistä Smash Brossia pelattua. Olen hyvin innokas tulemaan miitteihin, joten minua tulette melko varmasti näkemään tulevissa miiteissä (tuskin kuitenkaan heti näin alkuun minnekään Ouluun ole lähdössä >_>). Mutta joka tapauksessa, toivottavasti saan täältä paljon uusia pelikavereita ja minun lähtötasoni otetaan hyvin huomioon. :3
tallennettu
Salevits

Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 01.03.2010 15:20 »

Mo.

Melee pelaaja Keravalta. En malta pelata yhdellä hahmolla (ehkä ees kahdella..) niin pysyn umpipaskana aina vaan. >_> Mainaan Sheikkiä, altti on Marsu. Tällä hetkellä intissä joten kehityskaari näyttänee flattia hetken aikaa. Tavoitteena on siltikin ennemmin tai myöhemmin PR.

No sitten meleen ulkopuolella harrastan piirtämistä, (Oon myös ammatiltani graafikko.) luen mangaa ja katson animea ja pelailen aina väliin sulkapalloa. Teen myös pelejä multimedia fusion 2:lla, tällä hetkellä työn alla semmoinen Smashin tyylinen tappelupeli, nimeltään POUND. ..Sitten hengailen Jekkukissan kaa suurimman osan vapaa-ajasta ja lauantaisin käyn Järvenpään vapiksella nuortenilloissa.

EDIT: No eipä kauaa menny tohon tavoitteeseen. >_>

[/esittely]
« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 10:07 kirjoittanut Salevits » tallennettu

Samura1man

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 07.03.2010 11:50 »

No moi vain kaikki ^^

Olen siis 15-vuotias poika pienestä paikkakunnasta nimeltä Nummi-Pusula. Meleetä aloin ihan ensimmäisksi pelamaan kun sain sen ostettua vuonna 2002, joitakin vuosia myöhemmin aloin sit harjoitteleemaan kaikkia perustekniikoita yms. en ole hirveesti tullut pelattua Meleetä kun ostin Brawlin, mutta jokatapauksessa tulen kyl pelaamaan molempia. Todella nuorena olen pitänyt kaikista Legend of Zelda peleistä, mutta jostankin syystä en yleensä mainaa Linkkiä, Zelda/Sheik tai Ganondorfia Surullinen Meleessä olen mainannut Marth ja Falcoa, Brawlissa sen sijaan Fox ja C. Falcon. Foxin mainaamisen voisin lopettaa ja ottaa jonkun toisen tilalle, olen ajatellut Snakea tai Wariota, mutta se nähdään joskus Iskee silmää

Te voitte kutsua minua Samura1ksi Iskee silmää
Osa on yleensä kutsunut mua sikseen.
tallennettu
mallu000

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 10.03.2010 11:00 »

Terve vaan

Olen siis 17-vuotias heebo Pellosta, mutta opiskelen Rovaniemellä ja käyn nykyisin Pellossa ehkä kerran kuukaudessa. Harrastelen vähän kaikenlaista liikuntaa mahdollisuuksien mukaan mm. sulkapalloa, tennistä, random luistelulämimistä, jotain kamppailulajia (judo, hjj). Kestävyysjuoksu on aina mukana vahvasti ja pyrin joka vuosi parantamaan puolimaraton-ennätystä. Meleetä aloin pelaamaan todettuani Brawlin tylsäksi Darchin kanssa ja nykyisin porailemme parin viikon välein min 12 tuntia putkeen. Putkimiestä mainaan, tohtoria käytän joissain tapauksissa ja olen yrittänyt IC:llä, CF:llä ja Jigglyllä. Mariolla kuitenkin sujuu parhaiten vaikka onkin semi heikko hahmo.

Viime Oulun turnauksessa olin quupoilemassa ja yritän taas vaikka triweeklyyn selvitä. Tällä kertaa yritän keskittyä meleeseen pingiksen ja biljardin sijasta. >_>
tallennettu

Promote what you love instead of bashing what you hate
Big Boss
Vieras
« Vastaus #23 : 10.03.2010 11:07 »

No niin, Lahti ei edes ole kaukana niin seuraavaan pääkaupunkiseudun miittiin sieltä. Samaan aikaa muutkin rawlaajat paikalle niin saadaan kunnon jorat aikaan.
Eipä tähänkää ole tullut vastausta Zatmanilta. Jätkä olis aivan tajuton pora Mariolla <_<
tallennettu
Schwa
Huukon kellari

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 10.03.2010 15:31 »

^ Joo, tulkaahan Wifittelijät turnauksiin.
tallennettu
mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 10.03.2010 18:05 »

moi oon saska eli spm

ikää on kertynyt 14v vuotta ja olen jehova

lempieläin oli traktori ja varsinkin punainen

pelaan brawlia luigilla, mutta meleetä en ole koskaan koittanut

naruto ftw!!!
tallennettu

Tommi: Antakaa minun syrjäytyä rauhassa
mhm | RT
Teiler Sweft

Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #26 : 10.03.2010 18:07 »

moi oon saska eli spm

ikää on kertynyt 14v vuotta ja olen jehova

lempieläin oli traktori ja varsinkin punainen

pelaan brawlia luigilla, mutta meleetä en ole koskaan koittanut

naruto ftw!!!

Nyt oli hyvin lähellä poista napin painaminen >_>
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.

[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
HSS

Poissa Poissa

I fail.

Profiili
« Vastaus #27 : 13.03.2010 22:09 »

Kaipa sitä vois jotain itestään sanoo kun kerta tännekin loin accountin.

Käyttäjänimen varmaan kaikki löytää niin en vaivaudu sitä toistaan. Jos joku on semmosesta paikasta kun SWF kuullu, niin sieltäkin löytyy account. (vaikkakin eri nimel) Helsingissä asustelen ja pelannu nyt muutamankin vuoden smashia, aluks Meleetä ja nyt sitten myöhemmin pääosin Brawlii. Taidoista en sano mitään, mutta tietoa pitäs löytyy ainakin jonkin verran. Kovasti oon turnauspelaajaks ryhtymistä suunnitellu vaan eipä oo kauheesti tilaisuuksia, aikaa tai rahaa tohon löytyny. Muuten harrastukset on mitä nörtiltä ny sopii odottaakin: tietokoneel datailu, videopelien pelailu ja japanihörhöily.

Eiköhän siinä ollu tärkeimmät ainakin toistaseks... ja ainahan voi kysyä jos ny jotain muuta musta haluaa tietää.
tallennettu
Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
Poissa Poissa

(´◔ ‿ゝ ◔`)

Profiili
« Vastaus #28 : 14.03.2010 00:54 »

No nyt olisi sitten hyvä tilaisuus aloittaa turnaustason pelaamiseen tutustuminen jos kerran vielä Helsingissä asut. Täällä ihan Helsingissä sekä aivan lähettyvillä on todella paljon pelaajia ja ensi viikonloppuna on veläpä miitti Ruoholahdessa.

Tervetuloa vain foorumeille =)
tallennettu

Big Boss
Vieras
« Vastaus #29 : 14.03.2010 09:56 »

Täällä ihan Helsingissä sekä aivan lähettyvillä on todella paljon pelaajia ja ensi viikonloppuna on veläpä miitti Ruoholahdessa.
Mitämitämitä sina sanoa? Miksei mulle olla taas kerrottu mitään -_-'

Missä voi ilmoittautua?

E:
Ei täällä kukaan kirjeitä kellekään lähetä kun miittiä pidetään, eli turha sitä postilaatikkoa henkilökohtasen pitsikoristellun kutsun varalle vatvoa. Kannattaa harkita sen Turnaukset-topicin seuraamista kaiken maailman smashbrostarinatopiceiden sijaan.
No mut sinnekin tulee hirveesti viestei, mitä ei vaan jaksa lukea.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2010 11:03 kirjoittanut Big Boss » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!