Smash Finland
27.06.2017 20:26 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi  (Luettu 21977 kertaa)
mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #180 : 15.09.2015 12:21 »

Tapasin harmonica of disrespect videon youtubekommenteissa jotai rovaniemeksen poraajia. Etti ne käsiis.
tallennettu

Tommi: Antakaa minun syrjäytyä rauhassa
Guuppa

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #181 : 18.09.2015 17:27 »

No parikymppinen Torsti tässä Helsingin Munkkiniemestä moro!
Tekkeniä pelaava kaveri sai mut ylipuhuttua Sörnäisten mättöiltaan ja ei kyllä paluuta for gloryyn enää ole. Hymyilee leveästi
Smashtausta on suhteellisen pitkä, mutta kuusnepasta asti pikemminkin tullut smäsyjä bilepeleinä pelattua. Smash nelosen pelitunteja on vuoden alusta asti kertynyt kiitettävä määrä ja nyt on pelikaverit vähän hakusessa.
Ideana olisi ravata oikein urakalla kaikissa mahdollisissa miiteissä ja turnauksissa, mutta valitettavasti unioniin lauantaina en pääse kuin spektaattoriksi, johtuen huonosta tuurista työvuorojen kanssa.
Pääasiassa mainaan Kapteenia (#1 Trifroze fanboy) ja metaknight on alusta asti ollut mieluisa hahmo (suurkiitokset buffeista papa sakurai). Palaillaan kun pelaillaan!

ps. en oo oikeesti kovin hyvä

tallennettu
Jebu
Jöpön nuttura

Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #182 : 18.09.2015 18:32 »

No parikymppinen Torsti tässä Helsingin Munkkiniemestä moro!
Tekkeniä pelaava kaveri sai mut ylipuhuttua Sörnäisten mättöiltaan ja ei kyllä paluuta for gloryyn enää ole. Hymyilee leveästi
Smashtausta on suhteellisen pitkä, mutta kuusnepasta asti pikemminkin tullut smäsyjä bilepeleinä pelattua. Smash nelosen pelitunteja on vuoden alusta asti kertynyt kiitettävä määrä ja nyt on pelikaverit vähän hakusessa.
Ideana olisi ravata oikein urakalla kaikissa mahdollisissa miiteissä ja turnauksissa, mutta valitettavasti unioniin lauantaina en pääse kuin spektaattoriksi, johtuen huonosta tuurista työvuorojen kanssa.
Pääasiassa mainaan Kapteenia (#1 Trifroze fanboy) ja metaknight on alusta asti ollut mieluisa hahmo (suurkiitokset buffeista papa sakurai). Palaillaan kun pelaillaan!

ps. en oo oikeesti kovin hyvä

Munkkiniemessä? Nice! Asun Ruskeasuolla ihan teboilin vieressä. Voitais varmaa pelata joku päivä viikonloppuna. Suosin ite meleetä ja brawlia mutta kyllä nelostakin tulee välil pelattua.
tallennettu

nnnnnnoope
Kyubi

Poissa Poissa

Raptor-lisäys

Profiili
« Vastaus #183 : 22.10.2015 23:43 »

About parikymppinen Melee/Smash 4 pelaaja jyväskylästä päivää! Tulin tänne enimmäkseen koska tuli innostus turnauspelaamiseen. Poraamisseuraa olen myös etsimässä. Maineina tällä hetkellä Dr Mario ja Little Mac.
tallennettu
Rush

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #184 : 23.10.2015 16:16 »

About parikymppinen Melee/Smash 4 pelaaja jyväskylästä päivää! Tulin tänne enimmäkseen koska tuli innostus turnauspelaamiseen. Poraamisseuraa olen myös etsimässä. Maineina tällä hetkellä Dr Mario ja Little Mac.
Jykylässä kyllä majailee muutamia pelaajia mutta ei olla oikein kommunikoitu keskenään kauhean hyvin, joten tuntuu että kaikki pyörii omissa pienissä porukoissaan. Käytätkö Skypeä tai vastaavia, koska itse porailisin ihan mielelläni muidenki kuin eebron kanssa ja esim. Skypessä oon helpommin tavoitettavissa.
tallennettu
Lanttu

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #185 : 24.10.2015 01:49 »

Jykylässä kyllä majailee muutamia pelaajia mutta ei olla oikein kommunikoitu keskenään kauhean hyvin, joten tuntuu että kaikki pyörii omissa pienissä porukoissaan. Käytätkö Skypeä tai vastaavia, koska itse porailisin ihan mielelläni muidenki kuin eebron kanssa ja esim. Skypessä oon helpommin tavoitettavissa.

Kunhan saan kämpän kuntoon joku päivä, niin voin koittaa järkätä joskus jotain porailuja. Kortepohjassa siis majailen. Periaatteessa mahdollisuudet kaikkiin iteraatioihin, mutta Smash 4 puuttuu (ainakin toistaiseksi) customeiden avaamiset ja DLC:t. Kummakos tuo, kun pelikerratkin voi laskea yhden käden sormilla.

En oikein tiedä mikä olisi paras tapa saada ihmiset yhteen paikkaan kommunikoimaan keskenään. Jossain vaiheessa Facebookissa oli Smash Jyväskylä -ryhmä, mutta viimeisin viesti sielläkin on reilun vuoden takaa.

Vähän näihin juttuihin liittyen törmäsin yliopistolla uuteen opiskelijaan, joka oli kiinnostunut erityisesti Project M:stä, mutta on myös katsellut mm. isompien Melee-turnausten streameja. Ei tiennyt Suomen skenestä mitään.
tallennettu
Kyubi

Poissa Poissa

Raptor-lisäys

Profiili
« Vastaus #186 : 25.10.2015 20:59 »

Skypeä käyttelen aktiivisesti,joten ota ihmeessä yhteyttä. Lähetän privalla sulle mun skypenimen

Lainaus
Kunhan saan kämpän kuntoon joku päivä, niin voin koittaa järkätä joskus jotain porailuja. Kortepohjassa siis majailen. Periaatteessa mahdollisuudet kaikkiin iteraatioihin, mutta Smash 4 puuttuu (ainakin toistaiseksi) customeiden avaamiset ja DLC:t. Kummakos tuo, kun pelikerratkin voi laskea yhden käden sormilla.

En oikein tiedä mikä olisi paras tapa saada ihmiset yhteen paikkaan kommunikoimaan keskenään. Jossain vaiheessa Facebookissa oli Smash Jyväskylä -ryhmä, mutta viimeisin viesti sielläkin on reilun vuoden takaa.

Vähän näihin juttuihin liittyen törmäsin yliopistolla uuteen opiskelijaan, joka oli kiinnostunut erityisesti Project M:stä, mutta on myös katsellut mm. isompien Melee-turnausten streameja. Ei tiennyt Suomen skenestä mitään.

Ite asun kypärämäessä,joten on helppo tulla sun luo.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2015 11:20 kirjoittanut Kyubi » tallennettu
Allu
Loimaalainen

Poissa Poissa

Cloud Booyys!

Profiili
« Vastaus #187 : 19.06.2016 16:59 »

Moi, oon Allu ja olen nyt pelannut teilun vuoden pelannut smash 4:sta ja mun main on cloud ja oon ollut jo yhessä koneistamossa (koneistano Cool ja oon 12. Ei mulla muuta Hymyilee
tallennettu

Cloud aka top tier
Grau || Jenna

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #188 : 11.07.2016 20:16 »

Heiipsan, oon Jenna ja paljonkin näitä foorumeita selailleena ajattelin vihdoinkin rekisteröityä. Asun siis Tampereella ja ikää löytyy 23 vuotta. Meleen löysin miehen kautta jonka kanssa pääosin on tullut huvimielessä pelailtua vähän on ja off, muutamassa turnauksessa käynyt ihan spectatorina, streamin kautta tulee seurailtua paljonkin. Tulevaisuudessa varmaankin mua näkyy suomessakin joissakin turnauksissa miehen egon kurissapitäjänä miten nyt opiskelulta ja työnteolta ehtii.

Kaipaan muuten myös peliseuraa, jos treellä tai lähiseuduilla on muita (kauniisti ilmaistuna) aloittelevia pelaajia niin olis kiva pelailla yhdessä! Auto on joten lähiseudulle kulkeminen onnistuu. Huikatkaa myös jos jollain on jo porukka johon mahtuis pelaileen rennossa hengessä.  Kiitos ja kuitti Hymyilee
tallennettu
mhm | mayhem_
Suomen toivo

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #189 : 11.07.2016 22:00 »

Heiipsan, oon Jenna ja paljonkin näitä foorumeita selailleena ajattelin vihdoinkin rekisteröityä. Asun siis Tampereella ja ikää löytyy 23 vuotta. Meleen löysin miehen kautta jonka kanssa pääosin on tullut huvimielessä pelailtua vähän on ja off, muutamassa turnauksessa käynyt ihan spectatorina, streamin kautta tulee seurailtua paljonkin. Tulevaisuudessa varmaankin mua näkyy suomessakin joissakin turnauksissa miehen egon kurissapitäjänä miten nyt opiskelulta ja työnteolta ehtii.

Kaipaan muuten myös peliseuraa, jos treellä tai lähiseuduilla on muita (kauniisti ilmaistuna) aloittelevia pelaajia niin olis kiva pelailla yhdessä! Auto on joten lähiseudulle kulkeminen onnistuu. Huikatkaa myös jos jollain on jo porukka johon mahtuis pelaileen rennossa hengessä.  Kiitos ja kuitti Hymyilee

Moro! Tampereella on joka keskiviikko weeklyt saskan kämpillä ellei toisin ilmoteta. Sinne vaan sekaan. Kaiken tasosia pelaajia löytyy ja muutama ihan vastikään alottanutkin on messissä.

http://smashfinland.munpalsta.com/index.php?topic=533.0
tallennettu

jokanen paahtakoon tyylillään kunhan ei häiritte muiden paahtamista

Grau || Jenna

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #190 : 11.07.2016 23:10 »

Moro! Tampereella on joka keskiviikko weeklyt saskan kämpillä ellei toisin ilmoteta. Sinne vaan sekaan. Kaiken tasosia pelaajia löytyy ja muutama ihan vastikään alottanutkin on messissä.

http://smashfinland.munpalsta.com/index.php?topic=533.0

Ok kuulostaa hyvältä. En tiedä pääsenkö paikalle vielä tällä viikolla mut ens viikolla pitäis päästä. Telkkari löytyy mut ei konsolia (kissat söi wiin)  jos tarvii.
tallennettu
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #191 : 11.07.2016 23:19 »

kissat söi wiin
tallennettu

fakn teiler sweft de onli theng wurht shaekin off is theh boageys on my teil
Juissi-mehu
S-luokan plebiaani

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #192 : 12.07.2016 19:14 »

Kerkesinkin tähän boardiin pistää jo pari viestii, mut en viel esitteänyt itseäni...

Nimeni on Juissi kavereiden kesken, ja pelaan paljon pelejä, mitä ensimmäisestä pleikasta siirtynyt Xboxiin ja myös jopa löytänyt itseni PC:n ihmeelliseen maailmaan. Aloitin Super Smash Brosin pelaamisen Brawlist asti joskus vuonna nakki ja muusi. Smash 4 hommattiin kotitalouteeni joskus heinäkuussa 2015 (jos oikein muistan), ja sitä oon hakannut silloin tällöin pikkuveljen ja muiden kavereiden kanssa sen hommaamisen jälkeen, ennen kuin sitten Mättöillan skenei esiteltiin mulle, Pelitalon ohjaajien kautta.

Mun maineihin kuuluvat siis Robin ja Marth, joiden kautta sitten aloitin myös Fire Emblemin pelaamisen.

Ai niin, tykkään myös animesta ja melodic death metallista.
tallennettu

"I find your lack of WOOTAA disrespecting..."
Donski
Vaasan vallanpitäjä, corgien herra

Poissa Poissa

Tahtoisin vain, että kuvani näkyisi

Profiili
« Vastaus #193 : 27.07.2016 01:32 »

Muutaman viestin mäki jo kerenny tämän laudan syövereihin laittamaan, mutta esittely hieman jäänyt. Pitemmittä puheitta...

Nimeni on siis Donski tovereiden ja ei-niin-tovereiden kesken, perus 17 vee "miehen alku". Varsin avoin pelaaja olen, pelaanpa usealla eri alustalla, eli toisen sanoen Wii U:lla, Pleikkari nelosella ja peeceelläkin tulee jonkin verran väännettyä. Smashia pelasin ensimmäisen kerran kenties herran vuonna 2005, Meleetä serkun luona, mutta sitä en koskaan pelannu tosissani enkä sitä koskaan ite hommannu. Barlia pelattiin muutaman hyvän kaverin kanssa puolitosissamme ehkä vuodesta 2012 Smash nelosen ilmestymiseen (ite en sitä silloin omistanut, joten toveri toi aina kamansa mun luokseni ja sitten ryskättiin). Oman Wii U:n hommasin suhteellisen myöhään, 2015 kesäkuussa ja sitä hakkaan yhä aktiivisesti vanhojen ja tätä nykyä myös uusienkin kaverien kanssa, kiitos Smash Finland -Discord-chatin, jonka kautta löysin länsirannikkotoverit Forren, Darchin ja Xylin (maailma on pieni, kuten joku aikanaan sanoi).

Kuten tässä vaiheessa  jo varmaan tiedetäänkin, maineinani toimivat Ike ja Robin. Jonkin verran myös muilla FE-hahmoilla säädän ja löytyypä taskustani myös Cloud (tosin keneltäpä tänä päivänä ei löydy).

Mitäköhän tähän nyt vielä lisäisi... sanottakoon vaikka näin, että jos soitat kuulleni Machine Headia, ansaitset multa runsaasti kunnioitusta.
tallennettu

"Mela hörppää Smashvillen puolestavälistä"
Tonzza1

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #194 : 29.07.2016 23:11 »

Oon kuningas
tallennettu

Filthy Casual
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!