Smash Finland
27.06.2017 20:26 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 12 13 [14]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi  (Luettu 21978 kertaa)
uuska

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #195 : 24.08.2016 00:28 »

Hei vaan hei, 20 uuska täsä, pelailen kaikennäkösiä ja karvasia pelejä. mostly dodka 2. OH ja sitten meen turnauksiin yleensä ottaa sen vikan sijan, koska jonkun se on otettava  Hymyilee
tallennettu
mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #196 : 24.08.2016 00:32 »

Hei vaan hei, 20 uuska täsä, pelailen kaikennäkösiä ja karvasia pelejä. mostly dodka 2. OH ja sitten meen turnauksiin yleensä ottaa sen vikan sijan, koska jonkun se on otettava  Hymyilee

uuska? mitä vikaa vanhassa oli? >_>

<_<
tallennettu

Tommi: Antakaa minun syrjäytyä rauhassa
Vurky
VD

Poissa Poissa

Juuh

Profiili
« Vastaus #197 : 24.08.2016 01:05 »

Tervetuloa. Hymyilee
tallennettu

Vurky avatari ois parempi jos ois perseestä kuva
Zargerth

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #198 : 09.04.2017 00:19 »

Juu tota tämä vaikuttaa vähän hylätyn oloiselta ketjulta, mutta menköön.

Tämmöstä tägiä olen erehtynyt jo muissakin peleissä käyttämään - älkää kysykö miten se lausutaan, en tiedä. Pitkäaikainen Smashin pelaaja, mutta ns. tosissaan (competitivea) olen pelaillut vasta hiljattain. Sekä jo Brawlin aikoihin että nyt Smash 4 mun main on, aina ja ikuisesti, Ganondorf eli Reiska.

Tällä hetkellä pyörin tuolla Joensuun tienoilla, mutta aina välillä poikkean myös Kuopiossa päin.
tallennettu
mallu000

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #199 : 09.04.2017 16:50 »

Tämmöstä tägiä olen erehtynyt jo muissakin peleissä käyttämään - älkää kysykö miten se lausutaan, en tiedä. Pitkäaikainen Smashin pelaaja, mutta ns. tosissaan (competitivea) olen pelaillut vasta hiljattain. Sekä jo Brawlin aikoihin että nyt Smash 4 mun main on, aina ja ikuisesti, Ganondorf eli Reiska.

Tällä hetkellä pyörin tuolla Joensuun tienoilla, mutta aina välillä poikkean myös Kuopiossa päin.

Jou jou. Reiskalla pelaaminen ei ole niitä fiksuimpia valintoja, joita elämässä voi tehdä, mutta hyvä jos kilpailullinen puoli kiinnostaa. Joensuussa on ainakin Melee-tyyppejä kivasti ja Kuopiosta ja Kajaanistakin löytyy etenkin nelosen pelaajia. Toisaalta onnibussilla pääsee mihin tahansa, että heti vain mukaan kun mahdollista turnauksiin ja muuhun.
tallennettu

Promote what you love instead of bashing what you hate
Zargerth

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #200 : 09.04.2017 17:42 »

Jou jou. Reiskalla pelaaminen ei ole niitä fiksuimpia valintoja, joita elämässä voi tehdä, mutta hyvä jos kilpailullinen puoli kiinnostaa. Joensuussa on ainakin Melee-tyyppejä kivasti ja Kuopiosta ja Kajaanistakin löytyy etenkin nelosen pelaajia. Toisaalta onnibussilla pääsee mihin tahansa, että heti vain mukaan kun mahdollista turnauksiin ja muuhun.

Meleetä en osaa pelata yhtään. Olen kyllä kokeillut muitakin hahmoja, mutta Reiska on yksi niitä harvoja joiden pelaaminen ei tunnu tyhjältä. En tähtää siihen että olisin Suomen paras pelaaja tai jotain, eli niin kilpailullinen en kuitenkaan ole.

Lisäys: olen parissa pienemmässä enempi vähempi virallisessa turnauksessa pyörähtänyt, nyt alkukesästä/ loppukeväästä saatan käydä jossain.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2017 17:45 kirjoittanut Zargerth » tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!