Smash Finland
26.06.2017 11:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3 ... 17   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uudet smashfinland foorumit  (Luettu 13570 kertaa)
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« : 11.03.2015 10:32 »

tästä nyt on ollu jo hetken aikaa pientä puhetta, ja kun tuo smashfinland sivusto ei ottanu oikeen tuulta alleen, niin tää varmaan ois seuraavaksi tärkein asia. tähän ketjuun kaikkea asiaan liittyen. foorumi softia, hostia, mielipiteitä, jne jne jne.

go. Pusu
tallennettu

fakn teiler sweft de onli theng wurht shaekin off is theh boageys on my teil
mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 11.03.2015 12:37 »

Halutaanko alottaa puhtaalta pöydältä vai pitääkö vanhat viestit/käyttäjät/kaikki saada uuteen systeemiin mukaan?
tallennettu

Tommi: Antakaa minun syrjäytyä rauhassa
mhm | mayhem_
Suomen toivo

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 11.03.2015 12:40 »

Mun mielipide on se, että vois jopa alottaa ihan puhtaalta pöydältä ja kopioida vaan jotain järkeviä/tärkeitä asioita täältä sinne esim power rankingit.
tallennettu

jokanen paahtakoon tyylillään kunhan ei häiritte muiden paahtamista

mhm | RT
Teiler Sweft

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2015 12:41 »

Minä ainakin haluan oman postcountin, oon tehny sen eteen kovasti töitä
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.

[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
Novi
Vieras
« Vastaus #4 : 11.03.2015 13:22 »

Mun mielipide on se, että vois jopa alottaa ihan puhtaalta pöydältä ja kopioida vaan jotain järkeviä/tärkeitä asioita täältä sinne esim power rankingit.

Samaa mieltä. Mutta en laita vastaan vaikka kaikki viestit siirrettäisiinkin.
tallennettu
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 11.03.2015 13:40 »

samalla linjalla kans. eikä tää foorumi silleen oo katoomassa mihinkään, että täältä saa kyllä kaivettua vanhoja ketjuja yms.
tallennettu

bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #6 : 11.03.2015 13:53 »

kannatan uutta alkua. Tarttetaan vaan toimijoita puheen sijaan. Ite voin kirjoittaa tuon kokonaan uuden pelaajaesittelyn ja vähä pelkistetymmällä tyylillä. Oli jo jossai vaiheessa puhettaki tästä niin voin ainaki sillä kantaa korteni kekoon
tallennettu

Ei mulla muuta
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 11.03.2015 14:13 »

nopeesti ku tsekkailin ni aika monella foorumilla on käytössä SMF, eli siis sama kun tämäkin foorumi, mutta ois ehkä aika olennainen että sitä pääsis muokkaamaan vähän enemmän kun tällä hostilla. >_> onko kellään mitään käryä mistä näitä vois kysellä vai kannattaisko ite hankkia jostain sivutilaa, ja asentaa ite? sillon ainaki pääsis conffaamaan ihan niinku ite haluais.
tallennettu

Novi
Vieras
« Vastaus #8 : 11.03.2015 14:14 »

nopeesti ku tsekkailin ni aika monella foorumilla on käytössä SMF, eli siis sama kun tämäkin foorumi, mutta ois ehkä aika olennainen että sitä pääsis muokkaamaan vähän enemmän kun tällä hostilla. >_> onko kellään mitään käryä mistä näitä vois kysellä vai kannattaisko ite hankkia jostain sivutilaa, ja asentaa ite? sillon ainaki pääsis conffaamaan ihan niinku ite haluais.

http://munpalsta.com/support.php
tallennettu
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 11.03.2015 14:15 »

http://munpalsta.com/support.php
siis eikö tätä oo tutkittu jo joskus, ettei nuo anna mitään oikeuksia mihinkään?

domaini vois olla kans ihan kova juttu. tk vissii meinas lopettaa sen smashfinland.comin kokonaan?
« Viimeksi muokattu: 11.03.2015 14:20 kirjoittanut pepi » tallennettu

mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 11.03.2015 15:06 »

Aattelin kans tehä vähän tutkimustyötä tähän liittyen viä ennen unionia. Mulla on pari napakkaa ideaa mihin suuntaan pitäisi rullata, mutta kysymysmerkkejä senkin edestä.
tallennettu

bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #11 : 17.03.2015 11:59 »

Tuo alkuperäinen "finnish smashplayers of all time" oli aikoinaan semmonen historiikki, jonka päivittäminen on sanalla sanoen jäänyt ku pelaajamäärät on räjähtäneet käsiin ja tää on muuttunut astetta "virallisemmaksi". Päivitän siis kokonaan uudeksi tuon ja teen siitä astetta pelkistetymmän. Eri asia sitten, että tulisko se tälle foorumille vai näille ehkä tuleville uusille foorumeille.

Visio siitä, millaisia tekisin olisi tällainen, itseäni esimerkkinä käyttäen

[kuva]
bËst
Region: Seinäjoki

Melee main: IC
Secondary: Falco
Doubles main: Peach

PM main: Game&Watch
(Secondaries: Lucas, DK, Ike, Fox)

Smash4 Main: Megaman / DHD
(Secondaries: Villager, ZSS)

*Something Notable*

Suluilla merkityt lienis aika tilannekohtaisia ja ehkä enimmäkseen estetiikasta kiinni, että tuleeko liian pitkä sepustus yhdelle henkilölle. Smash 4 ja PM haluan kanssa korostaa, että kokonaisuus olisi muutakin kuin pelkkä "melee-only".

Something Notable olisi ensisijaisesto turnausmenestyksiä, mutta koska kaikilla ei niitä varsinaisesti ole niin jotain muuta mahdollista tietoa?

tallennettu

Ei mulla muuta
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 17.03.2015 12:09 »

enpä tiiä nyt tarviiko näitä nyt jokaisesta kirjottaa. vaikka pr ssä olevista. jokatapauksessa tämä ei ole oleellinen asia kun mietitään uusia foorumeja.

kukkuu saska? Pusu
tallennettu

mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 17.03.2015 12:20 »

Mulla ei toimi netti kotona niin ollu työmaa. Vois läpäl korjata sen ni pääsee tsuumaileen.
tallennettu

Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
Poissa Poissa

(´◔ ‿ゝ ◔`)

Profiili
« Vastaus #14 : 17.03.2015 12:42 »

Ensimmäisenä olisi tosiaan edullisinta saada nuo foorumit toimintakuntoon ja lähteä sitten sen oheen rakentamaan kaikkea muuta kivaa oheissisältöä. Teknistä osaamista minulta ei juuri löydy, mutta muuta sisältöä pystyisin sitten suoltamaan sinne.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 17   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!