Smash Finland
23.06.2017 13:24 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uudet smashfinland foorumit  (Luettu 13519 kertaa)
mhm | mayhem_
Suomen toivo

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #225 : 22.11.2016 12:38 »

Imo tuo minkä TK teki voisi olla hyvä. Enkä näe syytä miksi ei voisi olla shine. Yksittäisistä iskuista koko pelissä shine symbolisoi smashia parhaiten.
Niin siis symbolisoi meleetä parhaiten?

Miksei vaikka käytettäis Cloudin cross slashia smash4:stä? Järkyttynyt

Ainoa hyvä logotyyli on jollakin tapaa yhdistää Smash ball ja Suomen värit. Nykyinen on hyvä esimerkki siitä millainen logon tulisi olla.

No jos oot oikeesti sitä mieltä että joku muu isku kuvastaa yleisesti smashia paremmin kun shine niin selvä homma. Mutta siis mulle tuolla ei oikeasti ole mitään väliä päättäkää te keitä kiinnostaa ja tuntuu kiukuttavan >_>
tallennettu

jokanen paahtakoon tyylillään kunhan ei häiritte muiden paahtamista

mallu000

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #226 : 22.11.2016 18:10 »

Shine ja Smash-pallo on imo molemmat aika kuluneita ja mielikuvitusköyhiä ideoita. Pelkkä "Smashfinland"-tekstikin fiksulla fontilla vois toimia ihan hyvin ja erottuu hyvin muista Euroopan Smashyhteisöistä hyvällä tavalla. Stemun ehdotuksissa omaan silmään häiritsee eniten tuo logon ja tekstin vierekkäisyys eli ne näyttää kahdelta eri asiasta, jotka on lyöty yhteen, mutta eivät muodosta kokonaisuutta.

Tuo Discord-serverin lentopallo on ihan perushieno ja esim. siitä ottamalla tuon pallon kokonaan pois ja jättämällä tekstin ja ehkä muokkaamalla sitä vois saada aikaan jotain. Mutta kannatan sitä, että kun skenessä on noita oikeasti osaavia tyyppejä, niin hyödynnetään sitä, mutta toki keskustellaan ja vaikka äänestetään vaihtoehdoista lopulta.

Also ei mitään karttoja kiitos.
tallennettu

Promote what you love instead of bashing what you hate
Vurky
VD

Poissa Poissa

Juuh

Profiili
« Vastaus #227 : 22.11.2016 19:12 »

Ja siitä Discord äänestyksen voittaja. Kreditit Heketzulle.
tallennettu

Vurky avatari ois parempi jos ois perseestä kuva
mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #228 : 22.11.2016 22:18 »

Olikin paras idea vähään aikaan että pelkkä tyylikäs teksti ilman varsinaista logoa. Vois tehdä pari versiota testimielessä jos muutkin innostuisi ideasta.
tallennettu

Tommi: Antakaa minun syrjäytyä rauhassa
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #229 : 22.11.2016 23:04 »

tein mahollisimman suomalaisen logon mitä mieltä ootte  Virnistää
http://i.imgur.com/PlOnNx7.jpg

serious: mallu nyt sano tuossa kaiken sen mikä kaikissa noissa edellisissä logoehdotuksissa on ollu vikana
« Viimeksi muokattu: 23.11.2016 09:52 kirjoittanut pepi » tallennettu

fakn teiler sweft de onli theng wurht shaekin off is theh boageys on my teil
Jebu
Jöpön nuttura

Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #230 : 23.11.2016 13:54 »

5/5
Vois käyttää tota edes yhden päivän
tallennettu

nnnnnnoope
Stemu
Just se smugedi !

Poissa Poissa

Koht lennän vapaan ku falconi

Profiili
« Vastaus #231 : 23.11.2016 18:58 »

Ei pahalla, mutta jokainen noista on äärimmäisen amatöörimäisen ja halvan näköinen pökäle. Kaiken kruunaa ilmainen halppis fontti, jota kukaan itseään kunnioittava logojen suunnittelija ei käyttäisi. Sori, mutta ei kannata edes yrittää, vaikka olisivat kuinka ideointivaiheessa.  Pusu

Ehkä Sale, saska tai joku oikea design-heppu jaksaa joskus säätää jonkun edes kohtuullisen järkevän. Ei tehdä sellaista roskaa, mitä muut Smash-yhteisöt survoo ulos.
Dodiih tätä hain (ihan for real, rehti palaute paras palaute) Hymyilee leveästi Ja se on amatöörimäinen ja halvan näköinen just sen takia koska olen amatööri (ja halpa?).
Oli siis koulussa ideana just hakea vähän visuaalista ilmettä johonkin ja päätin lähtee kokeileen mäns finlandille. (en siis opiskele visuaalista tuottamista mut opintoihin kuuluu että ei visuaaliset tuottajatkin vähäsen pääsee kokeileen.)
Tän ei oo tarkotus olla mikään totinen juttu, vaan harjottelua.
Ymmärrän täysin fontti jutun, typografiasta en nääs tiedä wittuakaan :DD

e. Tulipaha tännekki ainaki pienet keskustelut pystyyn >_>
« Viimeksi muokattu: 23.11.2016 19:03 kirjoittanut Stemu » tallennettu
mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #232 : 23.11.2016 22:39 »

läiskin porapäivän matsien välissä jotain tähän "ei logoa"-ideaan perustuen. herättääkö pahoja tunnelmia? hyviä?

tallennettu

mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #233 : 01.12.2016 19:34 »

Tilannepäivitys:

Taustaa: Minun olosuhteet on vähän muuttuneet siitä kun viimeksi tänne tilannepäivitystä postasin. Eli: Sain töitä (jee!), eikä enää tarvi miettiä työnhakua ja kaikki on taas selkeää. Tarkoitus olikin jatkaa projektia kun minun muut asiat selkenee. En ole kuitenkaan jatkanut, mikä johtuu tietysti motivaation puutteesta. Seuraavat seikat latistavat motia:
- seuraavaksi tehtävä vaihe on tragedinen ja kriittinen, koska se on nimenomaan se foorumien siirto täältä nykyisestä uuteen. siinä voi tulla kaikenlaista yllättävää. :/ kyllä, tämä homma on roikkunut pelkkää siirtoa vaille versio 1:stä.
- teen töissä joka päivä 7h 30min webbijuttuja, eli täysin samaa hommaa mitä tämä foorumiprojekti on ollut. että se päivän webbikikkailumotikiintiö alkaa olla illlalla kotiin tullessa tyhjänä.
- en käy täällä lukemassa läheskään niin usein kuin ennen. ennen en paljon muuta elämässä tehnyt kuin hakkasin f5 täällä. nykyään katson 1-2 kertaa päivässä enkä edes jaksa lukea viestejä. oikeastaan siitähän se uusien foorumien himo alunperin minulle tuli, kun tätä käytti niin paljon. kun jotain käyttää paljon, niin sen haluaa olla priimaa. jotain mihin koskee harvoin, ei ole niin väliä.
- tämä on kuitenkin pahin: jos tuohon minun tekemään tuotteeseen siirrytään, sidon itseni siihen väkisinkin ylläpitäjäksi, mikä lisää työmäärää ja sitoutumista ja vastuuta ja kaikkea muuta ikävää. jos jotain hajoaa, niin se tietää minulle lisää työmaata. ei siis riitä, että puristan tuon siirron uudelle foorumille (mikä nyt ei loppupeleissä ole mikään jäätävä homma), vaan se samalla triggeröi minut foorumin loppuelinkaaren pääjermuksi. ja jermuus on saastanen homma.

Nyt ja jatkossa: Otin aiheen tosiaan puheeksi ihan tarkoituksella tänään. Olin joillekkin off the record vihjaillut että tänä vuonna tulee joulukalenterin sijaan foorumi, mutta mitään en ole saanut aikaiseksi. Aika vaan menee niin nopeasti kun käy töissä, ettei meinaa edes huomata. <_> Foorumin jatkoelämä on mysteeri. Toisaalta haluaisi viedä homman päätökseen, mutta toisaalta vähän hirvittää. En nyt sano että foorumiprojekti on peruttu, mutta ei se nyt varsinaisesti käynnissäkään ole ollut. :/ Lisäpohdinta: Olen myös (projektin alusta lähtien) yrittänyt miettiä onko foorumit paras ratkaisu tähän meidän touhuun, vai onko facebook tms. poistamassa tarpeen tämmöiseltä tuotteelta. Onhan tämä nyt kuitenkin aika vanhanaikaista - ei sillä että minä en tästä tykkäisi. Enemmänkin kyse on siitä että sitä vaan kuulee enemmän ja enemmän ihmisiltä tyyliin "en seuraa foorumeita, seuraan tuotetta x". Näin.

Sanokaa joku jotain. Myös tuohon logoasiaan olisi kiva saad ajotain tolkkua, koska minulle on nakitettu sen jonkun bannerin tekeminen ja siihen vois päättää logon ennen kun rupee häseltämään.
tallennettu

Jekku
Nyyttikissa
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #234 : 01.12.2016 21:25 »

Uusia foorumeita ei tartte. Tekstilogo on hyvä. Chillaa vähän.
tallennettu

"is jekku a girl? I can't tell tbh"
mhm | RT
Teiler Sweft

Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #235 : 01.12.2016 22:21 »

Ensimmäinen viesti maaliskuu 2015
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.

[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
Vurky
VD

Poissa Poissa

Juuh

Profiili
« Vastaus #236 : 01.12.2016 22:49 »

Pelkät tekstilogot on rapaa, tylsiä ja visuaalittomia.
tallennettu

Vurky avatari ois parempi jos ois perseestä kuva
pepi
Foorumin ylläpitäjä
Paikalla Paikalla

Profiili
« Vastaus #237 : 01.12.2016 23:46 »

Tekstilogo on hyvä. Chillaa vähän.
+1

Pelkät tekstilogot on rapaa, tylsiä ja visuaalittomia.
5 / argumentti. et taida tietää logosuunnitelusta mitään. tai siitä mikä ylipäätään näyttää hyvältä, jos välttämättä sen smash ballin haluat. Pusu
aikasi kuluksi voisit käydä googlailemassa minkä tahansa aiheen logoja, ja linkata yhenkin missä tulee esimerkiksi maa/paikkakunta/aihe esiin symbolina, näyttää edes siedettävältä ja ei ole ideaköyhä.
« Viimeksi muokattu: 01.12.2016 23:49 kirjoittanut pepi » tallennettu

fakn teiler sweft de onli theng wurht shaekin off is theh boageys on my teil
VilNess
Nopankylän Nestori
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Letku

Profiili
« Vastaus #238 : 02.12.2016 01:36 »

saska on kone ja Hervannan yön sankari, tapahtui mitä tapahtui.
Itekki huomaa että ku työt lisääntyy niin energiaa luonnollisesti jää vähemmän muulle. Tämä vuosi on ollut itselle todella hiljaista smashin suhteen. Oisinkohan ehkä  neljässä turnauksessa käynyt :/
tallennettu

"...Mitään erityisen myyttistä en ole täällä tehnyt, paitsi saanut rysän päältä kiinni jonkun tulostamassa qtion kalablogia." -Laatikko
Stemu
Just se smugedi !

Poissa Poissa

Koht lennän vapaan ku falconi

Profiili
« Vastaus #239 : 03.12.2016 16:58 »

Tykkään ainakin ite tekstilogosta ! Päällimäisenä tulee mieleen kuinka hyvin toimii esim. turnausjulisteessa yms. ettei vaan katoa liikaa muuhun sälään.
Mut siis tuo yksinkertaisuus toimii tossa hyvin ! Hymyilee
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!