Smash Finland
29.04.2017 02:40 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 15 16 [17]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uudet smashfinland foorumit  (Luettu 12701 kertaa)
mhm | RT
Teiler Sweft

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #240 : 18.01.2017 03:02 »

Tee foorumi
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.

[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #241 : 20.02.2017 22:28 »

Hmmh. Onko kukaan mahdollisesti halukas jatkamaan projektia?

Kellään edes vähän kiinnostusta?
tallennettu

Tommi: Antakaa minun syrjäytyä rauhassa
Jekku
Nyyttikissa
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #242 : 20.02.2017 23:27 »

Ei.
tallennettu

"is jekku a girl? I can't tell tbh"
mhm | RT
Teiler Sweft

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #243 : 20.02.2017 23:28 »

Ei.
tallennettu

Stemu
Just se smugedi !

Poissa Poissa

Koht lennän vapaan ku falconi

Profiili
« Vastaus #244 : 14.03.2017 15:29 »

Hmmh. Onko kukaan mahdollisesti halukas jatkamaan projektia?

Kellään edes vähän kiinnostusta?

Oon sulle ainaki kahesti ehottanu et miten millä tavalla tahansa voi auttaa mutta etpä oo niihin ikinä ees vastannu mitii.
Nykyään en enään kerkiikkään mut vähän jäin tätä kummastelemaan.
Ei mulla muuta, peace out !
tallennettu
mhm | RT
Teiler Sweft

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #245 : 14.03.2017 16:50 »

saska ei osaakaan lukea, sulla pitäs ruumiinkielellä esittää tämä kysymys
tallennettu

mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #246 : 14.03.2017 18:52 »

Oon sulle ainaki kahesti ehottanu et miten millä tavalla tahansa voi auttaa mutta etpä oo niihin ikinä ees vastannu mitii.
Nykyään en enään kerkiikkään mut vähän jäin tätä kummastelemaan.
Ei mulla muuta, peace out !

Yksin on mukavampi tehdä niin en ole halunnut apua. Huviksenihan tätä rojektia tein ja huvin siinä myös tahdoin pitää.
tallennettu

Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
Poissa Poissa

(´◔ ‿ゝ ◔`)

Profiili
« Vastaus #247 : 22.04.2017 01:41 »

Tämä projekti on ollut pitkään nyt ilmeisesti jäässä enkä tiedä minkälaisessa tilassa se on nyt, mutta lienee turvallista olettaa, että tälle olisi edelleen kysyntää ja tarvetta. Tässä on viime aikoina ollut kaikenlaisia foorumikeskusteluita ilmassa niin pitää täältäkin nyt kysellä ihmisten tuumia parista mahdollisesta skenaariosta.

Jotkut ovat ehkä huomanneet, että Nintendo Klubin foorumi, mistä tämäkin skene lähti alunperin kasvamaan, ollaan sulkemassa ensi kuun alussa. Meillä on suunnitelmia tehdä kyseiselle foorumille jatkoa ja Smash Finlandin foorumitilanne mielessä tuli tietenkin laskettua 1 + 1 ja mietittyä olisikohan siinä jotain potentiaalia lähteä yhdistämään kahta yhteisöä jälleen keskenään ja yhdistämään näiden kahden toimintaa. Mielenkiinnonaiheet risteävät luonnollisesti keskenään ja meillä olisi potentiaalisesti paljon nykyistä suurempi yhteisö samalla sivustolla ja saisimme Smashille entistä enemmän näkyvyyttä. Nintendo Klubin seuraaja on tulossa 99% varmuudella joka tapauksessa niin kysymys olisikin lähinnä, että haluammeko tehdä yhteistyötä tämän kanssa ja jos kyllä niin missä määrin.

Toinen skenaario on enemänkin vain toteamus, että voisi oikeasti ottaa ammattimaisemman otteen uuden sivuston luomiseen Smash Finlandille ja virallisesti palkata joku tekemään tämän puolestamme. Kauas ei tarvitsisi mennä, sillä ainakin yksi luotettava osaaja tästä scenestä vaikuttaisi olevan ainakin hyvin kiinnostunut mahdollisuudesta, mitä kannattaa mielestäni vakavasti harkita. Tämä lähestymistapa edellyttäisi vaan puolestamme konkreettista suunnitelmaa maaleineen ja tavoitteineen, mitä sivustolta haluaisimme, ja siihen oheen sitten tukihenkilö jos toinenkin ohjeistamaan tyylillisten seikkojen ja minkä lie muun tilpehöörin suhteen. Ilman näitä tarkkoja maaleja projekti saattaa lähteä epämääräisesti leijumaan suuntaan ja toiseen ja jäädä potentiaalisesti lopulta kesken, vaikka tekijät itsekin haluaisivat kovasti saada uuden sivuston.

Ajatuksia? Minä ainakin tahtoisin vielä sen uuden edustuskelpoisemman sivuston yhteisöllemme.
tallennettu

mhm | saska
Foorumin ylläpitäjä
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #248 : 22.04.2017 02:48 »

Toimiva palikka yhä osoitteessa: http://smashfinland.com/mybb-test

Siitä voi ottaa ideoita jos tähän joku ryhtyy. Itse olen siirtänyt prioriteetteja muihin projekteihin. Kiinnostus loppui. Olen silti pitänyt kevyellä liekillä mietinnässä korkeamman tason pohdiskelua tyyliin "mikä on se ongelma, jota foorumilla halutaan ratkaista ja mikä on paras ratkaisu siihen."

Periaatteessa moti saattais olla löydettävissä suunnitteluun ja ulkoasuun ja muuhun mikä ei sisällä backend koodausta tai muuta ylläpito tai tietokanta tai palvelinnäpräystä tai projektin vetämistä tai minkäänlaista vastuun ottamista. Näin.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 15 16 [17]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!