Smash Finland
24.06.2017 16:57 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sääntökeskustelu  (Luettu 5636 kertaa)
Raveli
Miime Maisteri

Poissa Poissa

Viestejä: 139


Muotimoguli


Profiili
« Vastaus #60 : 28.04.2016 21:09 »

Hmmm...

Itte en ole koskaan ollu Starter/Counterpick systeemin ystävä. FLSS on teoriassa parempi vaihtoehto koska sillä on suurempi mahdollisuus valita kyseiselle MUlle ja pelaajille mahdollisimman neutraali kenttä. Sheikville ei ole niin neutraali ku porukat luulee.

Mitä tohon stage lista ideaan tulee... Pitääpä tuumia hieman lisää.
tallennettu
Raveli
Miime Maisteri

Poissa Poissa

Viestejä: 139


Muotimoguli


Profiili
« Vastaus #61 : 07.05.2016 00:20 »

Oon hieman fundeerannu noita stageja ja oma ehdotus (täl hetkel) tälläne:

BF/DL64
FD/Omegas
SV
T&C
Lylat(tai Delfino)
PS2
Wuhu Island
tallennettu
Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
*****
Poissa Poissa

Viestejä: 1951


(´◔ ‿ゝ ◔`)


Profiili
« Vastaus #62 : 13.05.2016 21:29 »

Aloin tuossa yleisesti tuumia, että mitäköhän hassunhauskoja sääntövariaatioita voisi välillä soveltaa turnauksissa, niin mieleen tuli joskus puhuttu käänteinen matsijärjestys seteissä. Periaatteessahan setin ensimmäinen matsi eli striketyksellä päätetty kenttä on setin tärkein kun sen jälkeen on enää jäljellä counterpickejä, minkä takia ensimmäisen pelin hävinnyt on teoriassa jo merkittävässä altavastaaja-asemassa loppusettiin lähdettäessä. Sen sijaan jos setti aloitettaisiin heti pelaajien counterpickeillä ja vasta ratkaisevassa matsissa valittaisiin kenttä strikeämisellä + mahdollinen double blind pick ennen sitä, niin kummatkin pelaajat ovat teoriassa setin loppuun asti samalla lähtöviivalla. Counterpick järjestys voitaisiin helposti ratkaista pooleissa vaikkapa antamalla korkeammalle seedille ensimmäinen counterpickaus ja bracketissa samalla tavalla (jos samanarvoiset seedit kohtaa niin turnauksen perimmäisellä seedausjärjestyksellä vaikkapa). Bo5 setissä vuorot vaihtuisivat luonnollisesti 1 - 2 - 1 - 2 - strike.

Tuumia? Alkoiko heti yököttämään vai onko tässä jotain perää? Tämä on periaatteessa kaikille peleille relevanttia, mutta päädyin sen nyt nakkaamaan tänne kun ollaan vailla yleistä sääntöketjua.
tallennettu

Raveli
Miime Maisteri

Poissa Poissa

Viestejä: 139


Muotimoguli


Profiili
« Vastaus #63 : 15.05.2016 12:09 »

Sulla on maaginen tapa yllättää mut.

Mutta luulen, että tämä tekee kentän valinnasta liian monimutkasta. Nykynen FLSS on toimiva systeemi. Miksi korjata jotaki, joka ei ole rikki? Teoriassa FLSSän avulla saadaan mahdollisimman neutraali kenttä kahdelle pelaajalle ekaan peliin.

Mutta juu ei paha idea, mutta en usko sen olevan nykyistä käytäntöä parempi.
tallennettu
Shvico
真・悪魔

Poissa Poissa

Viestejä: 35


47


Profiili
« Vastaus #64 : 19.05.2016 11:01 »

https://www.youtube.com/watch?v=VkkX3P0I5sY&feature=youtu.be&a
tallennettu

Super Smash Bros.
Monster Hunter
Pokémon Showdown!
Zyre

Poissa Poissa

Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #65 : 24.07.2016 03:30 »

Mun mielest 2 stock 7 minuuttia on paras.
Ei customeja, mii taistelijat perus liikkeet.
Kentät.
Final destination/omegat
Battlefield 
Dreamland
Smashville
town and city
Lylat cruise
Duck hunt
Delfino plaza
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!