Smash Finland
27.06.2017 23:44 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sääntökeskustelu  (Luettu 4657 kertaa)
Raveli
Miime Maisteri

Poissa Poissa

Viestejä: 139


Muotimoguli


Profiili
« Vastaus #30 : 06.07.2015 22:10 »

Vaikka en olekkaan Melee Master Race:in jäsen...
Miks PS on legal mut Brinstar ei ole? Joo siinä on tää laava (vai onko se magmaa?), mutta ymmärtääkseni se ei vaikuta tappelun kulkuun oikein yhtään (oma Brinstar kokemukset ovat Sm4sh versiosta, mutta ne ovat lähes identtiset). Oon myös kuullu että osa Melee porukasta haluis sen lailliseksi PS:än sijasta. Mitäs mieltä ootte? Eiks Brinstar ollu laillinen jonkin aikaa?
Minkä takia pokemon stadium ei ois legal?

Ootkos kuullu syöpämyllystä ja tiiliseinästä?
tallennettu
PorkDuck
Oulun Poika

Poissa Poissa

Viestejä: 201



Profiili
« Vastaus #31 : 06.07.2015 22:14 »

Vaikka en olekkaan Melee Master Race:in jäsen...
Miks PS on legal mut Brinstar ei ole? Joo siinä on tää laava (vai onko se magmaa?), mutta ymmärtääkseni se ei vaikuta tappelun kulkuun oikein yhtään (oma Brinstar kokemukset ovat Sm4sh versiosta, mutta ne ovat lähes identtiset). Oon myös kuullu että osa Melee porukasta haluis sen lailliseksi PS:än sijasta. Mitäs mieltä ootte? Eiks Brinstar ollu laillinen jonkin aikaa?
Minkä takia pokemon stadium ei ois legal?

Ootkos kuullu syöpämyllystä ja tiiliseinästä?

Mutta ne on väliaikaisia, ajastettuja, ja voi välttää.
tallennettu

Joo.
mhm | RT
Teiler Sweft

Paikalla Paikalla

Viestejä: 3699



Profiili
« Vastaus #32 : 06.07.2015 22:28 »

Vaikka en olekkaan Melee Master Race:in jäsen...
Miks PS on legal mut Brinstar ei ole? Joo siinä on tää laava (vai onko se magmaa?), mutta ymmärtääkseni se ei vaikuta tappelun kulkuun oikein yhtään (oma Brinstar kokemukset ovat Sm4sh versiosta, mutta ne ovat lähes identtiset). Oon myös kuullu että osa Melee porukasta haluis sen lailliseksi PS:än sijasta. Mitäs mieltä ootte? Eiks Brinstar ollu laillinen jonkin aikaa?
Minkä takia pokemon stadium ei ois legal?

Ootkos kuullu syöpämyllystä ja tiiliseinästä?

Mutta ne on väliaikaisia, ajastettuja, ja voi välttää.

Niin on se Bristarin laavaki että tuota
tallennettu

Ijuka: Tunnut olevan todella vittuuntunut kokoajan. Yritä chillaa vähän.


[16:02:14] Aleksanteri Karanka: oon toivoton rojekti
[16:02:22] Aleksanteri Karanka: täysin aivokuollu
[16:02:28] Tommi: Kerranki sasaklta tulee asiaa
PorkDuck
Oulun Poika

Poissa Poissa

Viestejä: 201



Profiili
« Vastaus #33 : 06.07.2015 22:30 »

Vaikka en olekkaan Melee Master Race:in jäsen...
Miks PS on legal mut Brinstar ei ole? Joo siinä on tää laava (vai onko se magmaa?), mutta ymmärtääkseni se ei vaikuta tappelun kulkuun oikein yhtään (oma Brinstar kokemukset ovat Sm4sh versiosta, mutta ne ovat lähes identtiset). Oon myös kuullu että osa Melee porukasta haluis sen lailliseksi PS:än sijasta. Mitäs mieltä ootte? Eiks Brinstar ollu laillinen jonkin aikaa?
Minkä takia pokemon stadium ei ois legal?

Ootkos kuullu syöpämyllystä ja tiiliseinästä?

Mutta ne on väliaikaisia, ajastettuja, ja voi välttää.

Niin on se Bristarin laavaki että tuota

Mutta pokemon stadionissa säilyy reunat eikä ole sattumanvarasia pelastuksia laavan ansiosta. Ja se damage on myös aika huono.
tallennettu

Joo.
Raveli
Miime Maisteri

Poissa Poissa

Viestejä: 139


Muotimoguli


Profiili
« Vastaus #34 : 06.07.2015 22:37 »

Onhan ne väliaikaisia ja ajastettuja, mutta niiden vaikutus "tappeluun" on aika syöpämäinen.

Legal stage listi pitäisi koostua kentistä, jotka ovat kokonaiseedessaan erittäin hyviä. Tosin stage listi pitäisi olla myös monipuolinen eikä vain BF, BF2 BF3 etc. PS on erittäin jännä kenttä, mutta syöpämylly ja tiiliseinä eivät täytä virallisen stagen kriteereitä. Mä en ole ehkä paras selittämään, mutta lyhyesti sanottuna: PS:n pitäminen laillisena ja Brinstarin (joka on kokonaisuudessaan enemmän legal kuin PS) pitäminen banaanitettuna yhtäaikaa  on naurettavaa.

Brinstarin tekee aika pientä damagea verrattuna Ganondorfiin ja tappaa aika myöhään. Lisäksi laava on helppo välttää (erityisesti jos on Jiggs ja Peach).
tallennettu
PorkDuck
Oulun Poika

Poissa Poissa

Viestejä: 201



Profiili
« Vastaus #35 : 06.07.2015 22:44 »

Onhan ne väliaikaisia ja ajastettuja, mutta niiden vaikutus "tappeluun" on aika syöpämäinen.

Legal stage listi pitäisi koostua kentistä, jotka ovat kokonaiseedessaan erittäin hyviä. Tosin stage listi pitäisi olla myös monipuolinen eikä vain BF, BF2 BF3 etc. PS on erittäin jännä kenttä, mutta syöpämylly ja tiiliseinä eivät täytä virallisen stagen kriteereitä. Mä en ole ehkä paras selittämään, mutta lyhyesti sanottuna: PS:n pitäminen laillisena ja Brinstarin (joka on kokonaisuudessaan enemmän legal kuin PS) pitäminen banaanitettuna yhtäaikaa  on naurettavaa.

Brinstarin tekee aika pientä damagea verrattuna Ganondorfiin ja tappaa aika myöhään. Lisäksi laava on helppo välttää (erityisesti jos on Jiggs ja Peach).
Ongelma on se että jotku kentät antaa toisille hahmoille reippaan ylivoiman. Esim. Brinstarissa voi camppia kentän alta floateilla.
tallennettu

Joo.
PorkDuck
Oulun Poika

Poissa Poissa

Viestejä: 201



Profiili
« Vastaus #36 : 06.07.2015 22:50 »

Kaikkein helpoin vastaus tähän 'miksi kenttä x on laillinen kun kenttä y ei ole' on se, että kentät jotka on nyt sallittuja, testaa pelaajien taitoa. Kenttiä bännättiin koska ihmiset tykkää testata enemmän pelaaja V pelaaja taitoa, kuin pelaaja V pelaaja+kenttä. (Totaalisesti en kopioinut PPMD:tä)
tallennettu

Joo.
Raveli
Miime Maisteri

Poissa Poissa

Viestejä: 139


Muotimoguli


Profiili
« Vastaus #37 : 06.07.2015 23:05 »

Kaikkein helpoin vastaus tähän 'miksi kenttä x on laillinen kun kenttä y ei ole' on se, että kentät jotka on nyt sallittuja, testaa pelaajien taitoa. Kenttiä bännättiin koska ihmiset tykkää testata enemmän pelaaja V pelaaja taitoa, kuin pelaaja V pelaaja+kenttä. (Totaalisesti en kopioinut PPMD:tä)

Tuoha olis tosi jos kysessä ei olis PLATHFORM FIGHTER genreen kuuluva peli. Juu Melee on enemmän skill vs skill kuin muut Smash pelit, mutta kenttien hyväksikäyttäminen (siis ei raiskaaminen) omaksi eduksi on merkittävä osa pelaajan taitoa. Mitä mä oon ymmärtäny niin taito meneen niin, että 50% kuinka hyvin osaa käyttää hahmoaan 25% kuinka hyvin tuntee MU:t ja 25% kuinka käyttää kenttää omaksi hyödykseen. Esim. Itse oon ok Ike Sm4sh:ssa ja tunnen Ike vs Faptain MU:n aika hyvin ja mä loistan siinä jos kenttänä on Arena Ferox.

Niin tosta camp jutusta... Eiks FD oo avaruus ketun ja linnun lazer shown uhri?
« Viimeksi muokattu: 06.07.2015 23:08 kirjoittanut Raveli » tallennettu
PorkDuck
Oulun Poika

Poissa Poissa

Viestejä: 201



Profiili
« Vastaus #38 : 06.07.2015 23:25 »

Kaikkein helpoin vastaus tähän 'miksi kenttä x on laillinen kun kenttä y ei ole' on se, että kentät jotka on nyt sallittuja, testaa pelaajien taitoa. Kenttiä bännättiin koska ihmiset tykkää testata enemmän pelaaja V pelaaja taitoa, kuin pelaaja V pelaaja+kenttä. (Totaalisesti en kopioinut PPMD:tä)

Tuoha olis tosi jos kysessä ei olis PLATHFORM FIGHTER genreen kuuluva peli. Juu Melee on enemmän skill vs skill kuin muut Smash pelit, mutta kenttien hyväksikäyttäminen (siis ei raiskaaminen) omaksi eduksi on merkittävä osa pelaajan taitoa. Mitä mä oon ymmärtäny niin taito meneen niin, että 50% kuinka hyvin osaa käyttää hahmoaan 25% kuinka hyvin tuntee MU:t ja 25% kuinka käyttää kenttää omaksi hyödykseen. Esim. Itse oon ok Ike Sm4sh:ssa ja tunnen Ike vs Faptain MU:n aika hyvin ja mä loistan siinä jos kenttänä on Arena Ferox.

Niin tosta camp jutusta... Eiks FD oo avaruus ketun ja linnun lazer shown uhri?
Ei se ihan niin mene. En ees osaa sanoa prosentteja mutta:
-Oman hahmon osaaminen, vaihtoehtojen tunnistaminen
-Vastustajan 'lukeminen', miten teen jos vastustaja tekee jotain
-Kentän hallinta. Ei ole sama asia kuin kentän hyväksikäyttö. Se, missä olet kentällä, miten pääset kentälle, mitä voi ja ei voi tehdä tässä kohdassa kenttää, mitä vaihtoehtoja vastustajalla on? Miten karsin kiitä?
-MU:t, mitä voin tehdä vastustajaa vastaan, mitä hän voi tehdä minua vastaan.
-Kentän hyväksikäyttö. Kuten playformit jne. Inhoan tätä kategoriaa joten en siitä puhu.
-Mitä tietty kenttä voi tehdä matsille. FD ja vaikka Pokefloats on hyviä esimerkkejä. FD:llä peliin ei vaikuta juuri mikään (paitsi se hemmetin tausta-animaatio mua >_>) jolloin jos johdat, on helppo johtoa jatkaa. Jos heität vastustajan ylös, se on vastustajasta kiinni mitä tapahtuu. Kun taas Pikefloatsilla, ne jutut katoilee ja liikkuu jne. Jos tällanen yhtäkkiä tulee vastaan kun vaikka heität vastustajan ylös niin vastustaja voi mennä pokemonin päälle ja tilanne muuttuu täysin. Kenttä ei ole luotettava.
Juu siinä sitä oli. Että näihin vaikuttaa

TL;DR pokefloats on paska, mutta hauska
tallennettu

Joo.
Raveli
Miime Maisteri

Poissa Poissa

Viestejä: 139


Muotimoguli


Profiili
« Vastaus #39 : 07.07.2015 00:05 »

Kaikkein helpoin vastaus tähän 'miksi kenttä x on laillinen kun kenttä y ei ole' on se, että kentät jotka on nyt sallittuja, testaa pelaajien taitoa. Kenttiä bännättiin koska ihmiset tykkää testata enemmän pelaaja V pelaaja taitoa, kuin pelaaja V pelaaja+kenttä. (Totaalisesti en kopioinut PPMD:tä)

Tuoha olis tosi jos kysessä ei olis PLATHFORM FIGHTER genreen kuuluva peli. Juu Melee on enemmän skill vs skill kuin muut Smash pelit, mutta kenttien hyväksikäyttäminen (siis ei raiskaaminen) omaksi eduksi on merkittävä osa pelaajan taitoa. Mitä mä oon ymmärtäny niin taito meneen niin, että 50% kuinka hyvin osaa käyttää hahmoaan 25% kuinka hyvin tuntee MU:t ja 25% kuinka käyttää kenttää omaksi hyödykseen. Esim. Itse oon ok Ike Sm4sh:ssa ja tunnen Ike vs Faptain MU:n aika hyvin ja mä loistan siinä jos kenttänä on Arena Ferox.

Niin tosta camp jutusta... Eiks FD oo avaruus ketun ja linnun lazer shown uhri?
Ei se ihan niin mene. En ees osaa sanoa prosentteja mutta:
-Oman hahmon osaaminen, vaihtoehtojen tunnistaminen
-Vastustajan 'lukeminen', miten teen jos vastustaja tekee jotain
-Kentän hallinta. Ei ole sama asia kuin kentän hyväksikäyttö. Se, missä olet kentällä, miten pääset kentälle, mitä voi ja ei voi tehdä tässä kohdassa kenttää, mitä vaihtoehtoja vastustajalla on? Miten karsin kiitä?
-MU:t, mitä voin tehdä vastustajaa vastaan, mitä hän voi tehdä minua vastaan.
-Kentän hyväksikäyttö. Kuten playformit jne. Inhoan tätä kategoriaa joten en siitä puhu.
-Mitä tietty kenttä voi tehdä matsille. FD ja vaikka Pokefloats on hyviä esimerkkejä. FD:llä peliin ei vaikuta juuri mikään (paitsi se hemmetin tausta-animaatio mua >_>) jolloin jos johdat, on helppo johtoa jatkaa. Jos heität vastustajan ylös, se on vastustajasta kiinni mitä tapahtuu. Kun taas Pikefloatsilla, ne jutut katoilee ja liikkuu jne. Jos tällanen yhtäkkiä tulee vastaan kun vaikka heität vastustajan ylös niin vastustaja voi mennä pokemonin päälle ja tilanne muuttuu täysin. Kenttä ei ole luotettava.
Juu siinä sitä oli. Että näihin vaikuttaa

TL;DR pokefloats on paska, mutta hauska

Joo kuten oon sanonu en oo oikein hyvä selittelemään asioita (en oo kielellisesti lahjakas).

"-Kentän hallinta. Ei ole sama asia kuin kentän hyväksikäyttö. Se, missä olet kentällä, miten pääset kentälle, mitä voi ja ei voi tehdä tässä kohdassa kenttää, mitä vaihtoehtoja vastustajalla on? Miten karsin kiitä?
-Kentän hyväksikäyttö. Kuten playformit jne. Inhoan tätä kategoriaa joten en siitä puhu.
-Mitä tietty kenttä voi tehdä matsille."
Nää kaikki kuuluu tähän kentän hyväksikäytön kokonaisuuteen (stagelle pääsy kuuluu taas tohon hahmon omaan käyttöön, sekä MU tuntemukseen). Ja juu toi vastustajan "lukeminen" tulee unohdettua usein (vaikka itte pelaanki Ike:llä jokanka peli tyyli on täysin luotu "lukemisen ympärille).

Mikä tekee PS:stä siun mielestäs laillisen arvosen?
tallennettu
Raveli
Miime Maisteri

Poissa Poissa

Viestejä: 139


Muotimoguli


Profiili
« Vastaus #40 : 07.07.2015 00:07 »

Kaikkein helpoin vastaus tähän 'miksi kenttä x on laillinen kun kenttä y ei ole' on se, että kentät jotka on nyt sallittuja, testaa pelaajien taitoa. Kenttiä bännättiin koska ihmiset tykkää testata enemmän pelaaja V pelaaja taitoa, kuin pelaaja V pelaaja+kenttä. (Totaalisesti en kopioinut PPMD:tä)

Tuoha olis tosi jos kysessä ei olis PLATHFORM FIGHTER genreen kuuluva peli. Juu Melee on enemmän skill vs skill kuin muut Smash pelit, mutta kenttien hyväksikäyttäminen (siis ei raiskaaminen) omaksi eduksi on merkittävä osa pelaajan taitoa. Mitä mä oon ymmärtäny niin taito meneen niin, että 50% kuinka hyvin osaa käyttää hahmoaan 25% kuinka hyvin tuntee MU:t ja 25% kuinka käyttää kenttää omaksi hyödykseen. Esim. Itse oon ok Ike Sm4sh:ssa ja tunnen Ike vs Faptain MU:n aika hyvin ja mä loistan siinä jos kenttänä on Arena Ferox.

Niin tosta camp jutusta... Eiks FD oo avaruus ketun ja linnun lazer shown uhri?
Ei se ihan niin mene. En ees osaa sanoa prosentteja mutta:
-Oman hahmon osaaminen, vaihtoehtojen tunnistaminen
-Vastustajan 'lukeminen', miten teen jos vastustaja tekee jotain
-Kentän hallinta. Ei ole sama asia kuin kentän hyväksikäyttö. Se, missä olet kentällä, miten pääset kentälle, mitä voi ja ei voi tehdä tässä kohdassa kenttää, mitä vaihtoehtoja vastustajalla on? Miten karsin kiitä?
-MU:t, mitä voin tehdä vastustajaa vastaan, mitä hän voi tehdä minua vastaan.
-Kentän hyväksikäyttö. Kuten playformit jne. Inhoan tätä kategoriaa joten en siitä puhu.
-Mitä tietty kenttä voi tehdä matsille. FD ja vaikka Pokefloats on hyviä esimerkkejä. FD:llä peliin ei vaikuta juuri mikään (paitsi se hemmetin tausta-animaatio mua >_>) jolloin jos johdat, on helppo johtoa jatkaa. Jos heität vastustajan ylös, se on vastustajasta kiinni mitä tapahtuu. Kun taas Pikefloatsilla, ne jutut katoilee ja liikkuu jne. Jos tällanen yhtäkkiä tulee vastaan kun vaikka heität vastustajan ylös niin vastustaja voi mennä pokemonin päälle ja tilanne muuttuu täysin. Kenttä ei ole luotettava.
Juu siinä sitä oli. Että näihin vaikuttaa

TL;DR pokefloats on paska, mutta hauska

Joo kuten oon sanonu en oo oikein hyvä selittelemään asioita (en oo kielellisesti lahjakas).

"-Kentän hallinta. Ei ole sama asia kuin kentän hyväksikäyttö. Se, missä olet kentällä, miten pääset kentälle, mitä voi ja ei voi tehdä tässä kohdassa kenttää, mitä vaihtoehtoja vastustajalla on? Miten karsin kiitä?
-Kentän hyväksikäyttö. Kuten playformit jne. Inhoan tätä kategoriaa joten en siitä puhu.
-Mitä tietty kenttä voi tehdä matsille."
Nää kaikki voi sisällyttää tähän kentän hyväksikäytön kokonaisuuteen (stagelle pääsy kuuluu taas tohon hahmon omaan käyttöön, sekä MU tuntemukseen). Ja juu toi vastustajan "lukeminen" tulee unohdettua usein (vaikka itte pelaanki Ike:llä jokanka peli tyyli on täysin luotu "lukemisen ympärille).

Mikä tekee PS:stä siun mielestäs laillisen arvosen?
tallennettu
PorkDuck
Oulun Poika

Poissa Poissa

Viestejä: 201



Profiili
« Vastaus #41 : 07.07.2015 00:13 »

Kaikkein helpoin vastaus tähän 'miksi kenttä x on laillinen kun kenttä y ei ole' on se, että kentät jotka on nyt sallittuja, testaa pelaajien taitoa. Kenttiä bännättiin koska ihmiset tykkää testata enemmän pelaaja V pelaaja taitoa, kuin pelaaja V pelaaja+kenttä. (Totaalisesti en kopioinut PPMD:tä)

Tuoha olis tosi jos kysessä ei olis PLATHFORM FIGHTER genreen kuuluva peli. Juu Melee on enemmän skill vs skill kuin muut Smash pelit, mutta kenttien hyväksikäyttäminen (siis ei raiskaaminen) omaksi eduksi on merkittävä osa pelaajan taitoa. Mitä mä oon ymmärtäny niin taito meneen niin, että 50% kuinka hyvin osaa käyttää hahmoaan 25% kuinka hyvin tuntee MU:t ja 25% kuinka käyttää kenttää omaksi hyödykseen. Esim. Itse oon ok Ike Sm4sh:ssa ja tunnen Ike vs Faptain MU:n aika hyvin ja mä loistan siinä jos kenttänä on Arena Ferox.

Niin tosta camp jutusta... Eiks FD oo avaruus ketun ja linnun lazer shown uhri?
Ei se ihan niin mene. En ees osaa sanoa prosentteja mutta:
-Oman hahmon osaaminen, vaihtoehtojen tunnistaminen
-Vastustajan 'lukeminen', miten teen jos vastustaja tekee jotain
-Kentän hallinta. Ei ole sama asia kuin kentän hyväksikäyttö. Se, missä olet kentällä, miten pääset kentälle, mitä voi ja ei voi tehdä tässä kohdassa kenttää, mitä vaihtoehtoja vastustajalla on? Miten karsin kiitä?
-MU:t, mitä voin tehdä vastustajaa vastaan, mitä hän voi tehdä minua vastaan.
-Kentän hyväksikäyttö. Kuten playformit jne. Inhoan tätä kategoriaa joten en siitä puhu.
-Mitä tietty kenttä voi tehdä matsille. FD ja vaikka Pokefloats on hyviä esimerkkejä. FD:llä peliin ei vaikuta juuri mikään (paitsi se hemmetin tausta-animaatio mua >_>) jolloin jos johdat, on helppo johtoa jatkaa. Jos heität vastustajan ylös, se on vastustajasta kiinni mitä tapahtuu. Kun taas Pikefloatsilla, ne jutut katoilee ja liikkuu jne. Jos tällanen yhtäkkiä tulee vastaan kun vaikka heität vastustajan ylös niin vastustaja voi mennä pokemonin päälle ja tilanne muuttuu täysin. Kenttä ei ole luotettava.
Juu siinä sitä oli. Että näihin vaikuttaa

TL;DR pokefloats on paska, mutta hauska

Joo kuten oon sanonu en oo oikein hyvä selittelemään asioita (en oo kielellisesti lahjakas).

"-Kentän hallinta. Ei ole sama asia kuin kentän hyväksikäyttö. Se, missä olet kentällä, miten pääset kentälle, mitä voi ja ei voi tehdä tässä kohdassa kenttää, mitä vaihtoehtoja vastustajalla on? Miten karsin kiitä?
-Kentän hyväksikäyttö. Kuten playformit jne. Inhoan tätä kategoriaa joten en siitä puhu.
-Mitä tietty kenttä voi tehdä matsille."
Nää kaikki kuuluu tähän kentän hyväksikäytön kokonaisuuteen (stagelle pääsy kuuluu taas tohon hahmon omaan käyttöön, sekä MU tuntemukseen). Ja juu toi vastustajan "lukeminen" tulee unohdettua usein (vaikka itte pelaanki Ike:llä jokanka peli tyyli on täysin luotu "lukemisen ympärille).

Mikä tekee PS:stä siun mielestäs laillisen arvosen?
PS:llä on paljon tilaa ja 2 platformia. Tässä ollaan suurin osa matsista. Mikään niistä transformesita ei muuta pelin kulkua melkein yhtään paitsi Fire, ja Kivi. Kivessä on foxilla taas ylivoima, mutta se nähdään PS:llä harvoin. Sen firen voi vaan oottaa pois. Niissä muissa ei oo oikeestaa mitään vikaa. Se tuulimylly ei oo nii paha ku mitä ihmiset väittää (muistaa ehkä 1/20 ku se on oikeesti vaikuttanu.)
tallennettu

Joo.
pepi
Foorumin ylläpitäjä
*****
Paikalla Paikalla

Viestejä: 2224



Profiili
« Vastaus #42 : 07.07.2015 09:44 »

lähteny lapasesta vissiin >_>

psn tuulimylly ei ole se ongelma, vaan seinät jotka tulee kahessa transformaatiossa. 20xx tournament editionia odotellessa. Pusu
tallennettu

fakn teiler sweft de onli theng wurht shaekin off is theh boageys on my teil
PorkDuck
Oulun Poika

Poissa Poissa

Viestejä: 201



Profiili
« Vastaus #43 : 07.07.2015 09:48 »

lähteny lapasesta vissiin >_>

psn tuulimylly ei ole se ongelma, vaan seinät jotka tulee kahessa transformaatiossa. 20xx tournament editionia odotellessa. Pusu
Ei ne seinät oo nii pahoja Näyttää kieltä


Eikö siinä normaalissa 20XX voi pistää ne pois päältä myös? Sehän on kohtuun helppo asentaa jos on Wii
tallennettu

Joo.
pepi
Foorumin ylläpitäjä
*****
Paikalla Paikalla

Viestejä: 2224



Profiili
« Vastaus #44 : 07.07.2015 10:06 »

juu voi, mutta ei sitä voi käyttää turnauksissa koska jokaisen konsolin pitäs olla vähintään soft modattu
tallennettu

fakn teiler sweft de onli theng wurht shaekin off is theh boageys on my teil
Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!