Smash Finland
28.06.2017 20:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meleetä Myllypyrossa  (Luettu 1130 kertaa)
ajp_anton

Poissa Poissa

Profiili
« : 07.01.2017 22:14 »

Saan vihdoin oman asunnon noin viikon päästä, sijainti muutaman sadan metrin päässä Myllypuron metroasemalta. Kestää vielä kauan ennen kuin saan siitä kunnon kodin (huonekaluja, astioita yms), tuun aluksi käyttämään sitä vain tilapäisenä yöpymispaikkana.

Yks TV ja setuppi on, lisää voi tuoda jos haluaa ja on tarvetta.
Sohva, tuoleja, tai mitä vain jonka päällä voi istua/löhötä pitää vielä hankkia. Ehdotuksia? Laadusta ei väliä, kunhan halpa/ilmainen. Hankin sitten parempaa kun on rahaa sisustaa kunnolla.

Olisko kiinnostusta jos tätä olis suht säännöllisesti? Yöpymismahdollisuus on jos tuo omat kamat. Asunto on täysin tyhjä, lattiatilaa 29 neliöö.
tallennettu

The number you dialed is imaginary, please turn your phone by 90 degrees and try again.
JAkeee

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2017 23:56 »

Minua ainakin kiinnostaisi. Pakon edessä on myös mahdollista raahata tv+setup mukaan. Minkälaisia kellonaikoja olet miettinyt? Ilmeisesti melko myöhään voisi olla?
tallennettu
ajp_anton

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 08.01.2017 00:16 »

Itsellä on varattuna ti- ja to-illat, mutta muuten ihan sen mukaan mitä ihmisille sopii. Arkisin illalla tai vaikka viikonloppuisin.
tallennettu

The number you dialed is imaginary, please turn your phone by 90 degrees and try again.
Laatikko
A Warior
Brawl Moderaattori
Poissa Poissa

(´◔ ‿ゝ ◔`)

Profiili
« Vastaus #3 : 08.01.2017 14:38 »

Kuulostaa hyvältä ja ei olis ainakaan kauheasti matkaa, vois tulla joku viikonloppu piipahtamaan kun ei oo mitään kriittistä ohjelmaa.
tallennettu

mallu000

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2017 19:32 »

Nyt kun kuljen tammikuun täällä Lapinjärvellä, niin ainakin voisi yrittää näihin tulla. Näillä näkymin pe ja su kelpaa.
tallennettu

Promote what you love instead of bashing what you hate
VilNess
Nopankylän Nestori
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Letku

Profiili
« Vastaus #5 : 09.01.2017 15:19 »

Mä olen säännöllisen satunnaisesti etelä-suomessakin, niin kyllähän smash + yöpaikkacombo aina kiinnostaa B-)
tallennettu

"...Mitään erityisen myyttistä en ole täällä tehnyt, paitsi saanut rysän päältä kiinni jonkun tulostamassa qtion kalablogia." -Laatikko
ajp_anton

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 09.01.2017 21:48 »

Eli tulokkaita on. Olisko sit vielä tuoleja ja/tai joku sohva? =)
tallennettu

Jekku
Nyyttikissa
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 09.01.2017 23:50 »

Kuulostaa hyvältä.

Huonekaluja voi saada ilmaiseksi tai halvalla facebookin roskalavaryhmistä tai jostain tori.fistä.
tallennettu

"is jekku a girl? I can't tell tbh"
ajp_anton

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 17.01.2017 00:35 »

Sohva on tulossa. Sähköt tulee toivon mukaan ensi viikon alussa. Miten olis alustavasti tuo lauantai 28.1 johonkin kellonaikaan?
tallennettu

Jebu
Jöpön nuttura

Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 17.01.2017 17:47 »

Passar
tallennettu

nnnnnnoope
JAkeee

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 23.01.2017 03:01 »

28.1. sopii hyvin ainakin näillä näkymin. En ole sopinut mitään koko päiväksi, mutta mieluiten illalla tulisin.
tallennettu
ajp_anton

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 23.01.2017 12:01 »

Niin, mihin aikaan sinne halutaan tulla? Niin että tiedän milloin itse olen siellä =).
Ei varmaan ole mitään tarjoilua. Jääkaappiin voi tuoda jotain jos luulee että kerkeää tulla nälkä, mutta mikroa ei ole vielä. Kaasu-uuni/-liesi on jota en vielä ole kokeillut.
tallennettu

ajp_anton

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 24.01.2017 23:28 »

Höh, jotain ongelmia sähköjen kanssa. Ei toimi vieläkään ja siellä sanotaan että luultavasti menee ensi viikolle. Sori, yritetään uudestaan joku toinen kerta? Seuraavalla viikolla on koneistamo ja mä meen kaverin synttäreille. Seuraava vapaa lauantai olis toi 11.2. Pahoittelen.
tallennettu

ajp_anton

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 04.02.2017 11:33 »

Niin, siellä on nyt siis sähköt, TV, konsoli ja sohva. Jotain astioitakin on, mutta ei kattiloita eikä mikroa.

Tänään niinkuin sanottu oon itse varattu, ja monet on varmaan Turussa pelaamassa. Kokeillaanko ensi viikolla? Eli lauantaina 11.2.

PS. Sohvalle mahtuu vain kolme. Jos meitä on neljä (joka vissiin olis se paras määrä) niin hommaan sinne tilapäisesti jonkun tuolin. En viitsi ostaa kun kuukauden päästä saan sellaiset kuitenkin.
tallennettu

ajp_anton

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 09.02.2017 14:56 »

Puhun täällä vissiin vain itsekseni. No, keksin tälle lauantaille jotain muuta tekemistä. Joku ilmoittakoon sitten pienellä varoitusajalla jos joskus haluaa tulla pelaamaan, mutta mitään säännöllistä tästä ei tainnut tulla.
tallennettu

Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!