Smash Finland
27.06.2017 13:27 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: L2P - Smashin SM-Turnaus Kangasalalla 10.6 - 11.6. Mukana SJK eSports!  (Luettu 4256 kertaa)
bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #120 : 09.06.2017 13:48 »

Sitä sattuu. Paranemisia Hymyilee.

Vedin nimesi yli poolin kohdalta.

Tuohon majoitukseen vielä sen verran, että meitä tosiaan mahtuu sinne reilu 20 pelaajaa, että jos jollakulla on vielä majoitus arvoitus, niin paikan päältä voi sit vielä sinne kertoa tulevansa yöksi. Siellä on sitten henkilökuntaa ottamassa vastaan. Kyydit toki kannattaa varmistella sitten, että miten itse kukin liikkuu. Parille olen luvannut kyydin mun auton jousilla Hymyilee

« Viimeksi muokattu: 09.06.2017 17:38 kirjoittanut bËst » tallennettu

Ei mulla muuta
bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #121 : 09.06.2017 17:42 »

Yöllä kun kirjoittelee niin virheitä satelee uskomattomaan tahtiin.

Eli siis tuossa aikatauluissa olin typottanut meleen pooleihin molempiin 1 ja 4.

Nyt korjasin ja lisään vielä tähänkin

klo: 12:00 Poolit 1 ja 4

Klo: 13:00 Poolit 2 ja 3

Katsokaa vielä varmistus.

Majoituksesta tuli vielä lisäinfoa:

- Mökit ovat kaikki 4-6 henkeä vetäviä (useampia mökkejä siis). Niistä löytyy patjat mallia "ohut". Patjat ovat vapaassa käytössä.
- Lisäksi tuli toive, että jos haluat majoituksen tuolta, niin ilmoittakaa siitä samalla tapahtuman vastaanotossa kun maksatte pääsylipun.
tallennettu

Ei mulla muuta
Leksu

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #122 : 10.06.2017 00:06 »

Moi, Critical ja Protou ei pääsekään tuleen (ne on tuol smash 4 poolis 3.)
tallennettu
bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #123 : 10.06.2017 21:41 »

http://challonge.com/hyf9eahi
tallennettu

Ei mulla muuta
Paju
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #124 : 10.06.2017 23:25 »

Ilmottauduin mukaan. Kuka haluaa voittaa meleetiimit?
jos nami ei tule niin vois

Sori Paju, joudut tyytyy kakkossijaan Cool

No näinhän siinä näköjään kävi... Mutta ens kerralla menee kyl tiimien voitto eri osoitteeseen.  Cool
tallennettu

[10:20:38] Tommi Karjalainen: oon varmaan viiden viime vuoden aikana nukkunut vähemmän kuin te kaikki yhteensä
bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #125 : 11.06.2017 10:30 »

Otettiin tässä aamun aikana Stemun kanssa tuo Smash.gg käyttöön, nyt kun toimi ongelmitta. Sen kaavoituksella Melee Singles bracket muuttui tuosta manuaalisesti väsäämästäni.

Linkki: https://smash.gg/tournament/l2p-smash-bros-finnish-championship/events/melee-singles/brackets/137363

EDIT: Smash.gg:n seedeillä mennään
« Viimeksi muokattu: 11.06.2017 11:38 kirjoittanut bËst » tallennettu

Ei mulla muuta
Stemu
Just se smugedi !

Poissa Poissa

Koht lennän vapaan ku falconi

Profiili
« Vastaus #126 : 11.06.2017 12:03 »

twitch.tv/sjk_esports

Smash 4 Singles Bracket striimi
tallennettu
bËst
Kermatiikeri
Melee Moderaattori
Poissa Poissa

Sveitsi on hieno maa

Profiili
« Vastaus #127 : 12.06.2017 08:38 »

Laittelen tuloksia jossain vaiheessa tällä viikolla. Pitää välillä taas leipätyöhön palata.

Mutta kiitos osallistuneille ja kaikille apukäsille! Ja tottakait myös osallistujille! Toivon mukaan kaikki viihtyivät ja jäi positiivinen kokemus.

Lauantai oli vähän hakemista, kun itekin haluttiin Stemun kaa tahoiltamme panostaa tiimeihin sen sijaan että olisin keskittynyt 100% houstin hommiin. Mutta hyvin siitäkin luovittiin. Sunnuntai olikin jo kivan smoothi ja mukavaa, että pelaajat olivat mukana aikatauluissa ja sitoutuivat eikä tarvinnut typeriä DQ:ita ruveta jakelemaan kenellekään Hymyilee.

Also arvostukseni Lootaa ja Schwata kohtaan nousi silmissä. Vaatii aika isoa kapasiteettiä järjestää tapahtuma ja kyetä siinä ohessa vielä pelaamaan täydellä teholla. Iteltäni se ei todellakaan onnistunut vaan jouduin käytännössä valitsemaan, kumpaan keskityn. Luulin että oisin kyennyt paremmin mutta no can do. Toki hatunnosto Lootalle ja Moppelle. Joskin ens kerralla kun kohdataan niin lupaan toisenlaisen lopputuloksen :p

Mutta kiitos vielä kerran kaikille ja tästä on todella hyvä ponnistaa vielä pykälää isommaksi communityksi ja kohti suurempia turnauksia
tallennettu

Ei mulla muuta
Salevits

Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #128 : 12.06.2017 10:49 »

Tulin vaan kiittelemään että kiitos erittäin paljon! Olipa kerrassaan hyvin järjestetty ja toivon että ensi vuonna on taas SM turnaus!

..Seedauksista olin aika eri mieltä mutta pikku juttuja, kokonaisuudessaan turnauselämys oli mainio. Omalta (tai Pajun) osalta huipentui vielä vikaan matsiin. Hymyilee leveästi Ja mayhemin ja Pekin GF oli aika hype varmaan monien muiden kun minunkin mielestä. Hyvin ajateltu pistää finaalien ajaks lava tyhjäks.
tallennettu

Picassu

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #129 : 12.06.2017 11:11 »

Suuret kiitokset Bestille ja Stemulle ja muille järkkääjille, erittäin hyvä turnaus! Ja saskalle kiitos majapaikasta ja hyvästä seurasta  Pusu
tallennettu
jleh

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #130 : 12.06.2017 12:13 »

kiitos turnauksesta! harmi että näitä on vaan kerran vuodessa. taskutin muuten jonkun ohjaimen tuon onioniin back sorry
tallennettu
Stemu
Just se smugedi !

Poissa Poissa

Koht lennän vapaan ku falconi

Profiili
« Vastaus #131 : 12.06.2017 13:34 »

Suur kiitos osallistujille ! Te teette näistä tapahtumista mukavaa järkättävää.
Turnaus suoritus meni taas omalta osalta miten meni mut nykyään tuo keskittyminen suuntautuuki enemmän ja enemmä TO:ttamiseen.
Suuret shoutoutit Tommille joka hoiti suurimman osan striimistä.
Tullu paljon myös hyviä parannusehdotuksia nii heittäkää tänne vaan lissää jos tulee mieleen!

Seuraava tällänen esports viralliusmaximus turnaus eipä oo liian kaukana... Stay tuned ! Cool
tallennettu
Jaxi

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #132 : 12.06.2017 14:02 »

Iso kiitos:
-Pingviinituutille majoituksesta
-Hamille kyydistä
-Pajulle kyydistä
-Picassulle kyydistä
-Bestille ja Stemulle järkkäämisestä

Hymyilee
tallennettu
Paju
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #133 : 12.06.2017 20:46 »

Kiitos turnauksesta! Mukavaa, että vihdoinkin saatiin tällainen "virallinen" SM-turnaus pokaaleineen ja kaikkineen. Stagen tyhjennys finaaleja varten oli todella hyvä idea, ja pitkästä aikaa tuntui, että finaalipeleissä oli oikeesti fiilistä. Tietysti sekin auttoi, että molemmista peleistä saatiin todella hyviä ja tiukkoja settejä stagelle. Harmittavasti vaan suurin osa porukasta oli jo ehtinyt lähtemään kotiin siinä vaiheessa.
tallennettu

[10:20:38] Tommi Karjalainen: oon varmaan viiden viime vuoden aikana nukkunut vähemmän kuin te kaikki yhteensä
Jekku
Nyyttikissa
Global Moderator
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #134 : 12.06.2017 23:40 »

Hyvä turnaus, kiitos Besti ja Stemu. Lisää tällasia. Hymyilee
tallennettu

"is jekku a girl? I can't tell tbh"
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Theme by m3talc0re.com  |  Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!